[VIDEO] Patut Lah Aku Tengok Anak Lelaki Aku Sekarang Ni Lain Macam Dengan Bibik, Aku Pasang CCTV Dalam Bilik Dia Nak Tengok Apa Dia Buat Dengan Bibik Aku, Terkejutnya Aku Bila Rakaman Dia Sedang . . .

*Kisah Penuh Dan Video Berada di Bawah Artikel*

Seorang pembantu rumah tangga ini di dalam video terakam sedang meracuni anak dengan spray pewangi ruangan ketika memberi makan anak majikan disalah satu apartmen. (Video jelasnya lihat di bawah) Dalam Video ini terlihat pembantu berusaha secara diam diam menyeludupkan pisau ke kamar tanpa pengetahuan majikan yang sedang memandikan anak di ruang depan (living room).

Ketika majikan sibuk, pembantu ini diam diam membawa pisau ke kamar majikan dan mengubah arah CCTV kamar. Padahal saat itu anak sulung majikan sedang main main di kamar. Pertanyaannya, apa yang terjadi jika majikan menangkap pembantu tersebut merubah CCTV ketika sang majikan sedang menggendong bayi 3 bulan dan kakaknya yang masih 16 bulan? Apa yang akan dilakukan pembantu dengan pisau yang ada di tangannya?

Cerita di video satunya lagi:

Pembantu itu bernama Ros atau Eros ini ditangkap majikan yang berada diruangan sebelahnya yang kebetulan mengawasi anaknya melalui CCTV di ruangan kerana sebelumnya curiga CCTV di kamarnya berubah (Lihat video pembantu jahat ubah cctv majikan sambil pegang pisau).

Dapat dilihat tingkah laku dan gerak gerinya di Video yang satu lagi yang selalu menengok kebelakang seakan-akan waspada jika ada orang yang melihat tindakannya.

Seterusnya, pembantu ini langsung dipecat ketika kejadian namun tidak dibawa ke balai polis. Kerana baru diketahui kejadian memegang pisau ketika majikan meneliti semula video dari awal kejadian ketika pembantu itu sudah pun berhenti.

sumber: himpunan media

Wow! Panas! 24 Adegan Filem Yang Selalu Di”Pause”kan Sepanjang Masa.

Semasa menonton filem, anda pernah melihat adegan tertentu yang membuat anda teringat-ingat? Saya pasti akan ada saat seperti ini dan sudah tentunya anda tahu bahawa terdapat banyak filem dengan detik-detik seperti itu. Apabila anda cuba untuk pause setiap filem itu, hanya untuk melihat sekilas adegan itu.

Tidak dinafikan bahawa tahun 80-an dan 90-an adalah dekad-dekad keemasan Hollywood kerana ia adalah penghasilan filem-filem lama yang hebat. Dan kebanyakan filem-filem yang hebat ini mempunyai adegan sedemikian. Salah satu sebab utama bagi filem ini begitu popular adalah mungkin adegan momen yang indah dari filem ini.

Kami telah menyusun senarai 25 momen yang paling di’pause’ dalam pelbagai filem. Banyak daripada senarai ini mengejutkan, sementara kebanyakan filem ini sangat seksi. Anda mungkin dapat mengingat kembali filem-filem kegemaran lama anda.

Enjoy!

1. Fast Times At Ridgemont (1982)

Adegan di mana Phoebe Cates, dalam slowmo, menanggalkan colinya ketika dia keluar dari kolam renang adalah adegan kolam epik yang menjadikan seluruh filem ini kelihatan menarik. Hampir setiap orang ternganga melihat filem ini.

2. Titanic.

Salah satu adegan yang terkenal sepanjang masa “Lukis saya seperti salah seorang gadis Perancis” boleh dikatakan memukau. Dalam adegan ini, “Leonardo di Caprio” cuba untuk melukis Rose (Kate Winslet).

3. Scanners.

Filem ini memberikan banyak orang kembang bulu roma dan momen untuk di pause, ia adalah filem sci-fi. Semua orang mahu melihat bagaimana kepalanya meletup kerana tempat adegan ini membuat orang begitu penasaran.

4. Cabin in the woods.

Adegan ini menunjukkan saintis dengan senarai semua raksasa yang ditulis di atas papan. Pada ketika itu semua butang pause menjadi lagenda apabila adegan ini muncul. Adegan ini diketahui di pause dan ditonton, secara meluas kerana rasa ingin tahu melanda kebanyakan penonton.

5. Wizard of Oz.

Jika anda melihat betul-betul di tengah, anda akan melihat sesuatu yang tergantung. Ini menyebabkan kontroversi yang meluas bahawa seorang budak telah menggantung dirinya sendiri. Walau bagaimanapun, pada hakikatnya ia hanyalah seekor burung.

Salah satu filem terbaik yang pernah dibuat.

6. Gladiator.

Untuk membuatnya terbalik, silinder gas digunakan, di bawah kereta kuda dalam filem Gladiator dan ia berfungsi dengan sempurna.

7. The little mermaid.

Filem-filem Disney yang indah ini, dalam filem The Little Mermaid, sesuatu yang teruk mengerikan dilihat pada paderi itu. Ini adalah filem-filem yang ditonton oleh setiap keluarga tanpa rasa bimbang tentang adegan lucah. Bagaimanapun, lihatlah.

8. Fight Club.

Terdapat satu adegan dalam filem Fight Club, di mana Brad Pitt muncul dalam sekelip mata daripada skrin kedua. Pada masa inilah, telah menyebabkan beratus-ratus orang menekan butang pause.

9. She’s the man.

Semua orang menjadi tidak keruan apabila Amanda Bynes mengangkat bajunya dalam adegan ini. Para penonton berhenti sebentar untuk melihat adegan ini di mana dia cuba untuk membuktikan kepada lelaki itu bahawa dia adalah seorang gadis.

10. Total recall.

Nampak apa yang pelik?

11. Psycho.

Alfred Hitchcock menunjukkan kehebatannya dengan menambah sekilas tengkorak pada wajah Norman Bates sebelum filem itu berakhir. Pada masa yang tepat, orang cuba pause untuk mendapatkan detik itu.

12. Wolf of the wall street.

Siapa yang tidak mahu pause adegan ini?

13. The lion king.

Dengan satu kesilapan minit filem Walt Disney yang menghadapi kontroversi. Tipografi itu menunjukkan bahawa ia bermaksud ‘SFX’ tetapi telah disalah anggap ‘SEX’.

14. Boogie nights.

Penonton berhenti untuk menatap ‘anu’ Mark Wahlberg dalam adegan ini, di mana dia membuka zip seluarnya.

15. Tron.

Inilah adegan di mana watak-watak di dalam permainan berjumpa dengan permainan lain di dalam. Anda boleh melihat PacMan di sebelah kanan skrin walaupun ia dimaksudkan untuk menjadi Telur Easter.

16. Star wars: A new hope.

Stormtrooper di sebelah kanan terhentak kepalanya di pintu sementara sekelompok yang lain tiada masalah berjalan melaluinya.

17. Three man and a baby.

Adakah anda melihat seorang lelaki berdiri di pintu? Itu adalah Ted Danson yang dibuat daripada kadbod.

18. Jurassic world.

Apa yang patut anda lakukan jika dinosaur menyerang? Sudah tentu selamatkan minuman anda dahulu.

19. Iron man.

Adakah anda nampak perisai Captain America di belakang iron man? Penonton berdebat akan adegan ini kerana filem Captain America hanya ditayangkan tiga tahun selepas filem ini.

20. Indiana Jones: Raiders Of The Lost Ark

Indiana Jones yang pertama pastinya menjadi ingatan. Terutama adegan di mana seekor lalat hinggap ke dalam mulut Belloq semasa dialognya.

21. The exorcist.

Tentunya bukan adegan kegemaran anda.

22. Signs.

Berikut adalah sekilas penampakan alien yang telah menghantui sepanjang filem itu.

23. Pulp Fiction.

Semua orang mahu melihat bahagian belakang Bruce Willis.

24. Burn After Reading

Kepala Brad Pitt di tembak dalam adegan ini.

Sumber : gontuni

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*