Budak Lelaki Ini Tiba Tiba Berhenti Dan Terus Bermain Piano Di Dalam Pasaraya. Skill Budak Lelaki Ini Buat Semua Pengunjung Terpana




Kadang kadang kita terutama ibu bapa tidak sedar bakat yang ada pada anak anak sendiri. Sekiranya ibu bapa memberi perhatian dan dapat kesan awal bakat apa yang anak kita ada, boleh kita asah bakat tersebut. Ramai orang yang berjaya dalam bidang seni atau bidang lain kerana bakat mereka dicungkil sejak kecil.

Sila baca artikel di bawah dan akan paham kenapa bakat perlu di cari pada peringkat kanak kanak. Dan kita seharusnya memberi semangat dan dorongan supaya anak anak tersebut dapat mengasah bakat mereka.

Terkejut semua pengunjung kerana budak lelaki ini

Seorang kanak-kanak lelaki dilihat bermain piano yang dijual di sebuah pasaraya dengan begitu tekun sekali. Pemilik kedai piano itu tidak pula memarahi atau menghalau kanak-kanak itu keluar dari kedainya tetapi sebaliknya hanya membiarkan kanak-kanak tersebut bermain alat muzik itu dengan tenang.

Alunan muzik yang indah dari piano itu dapat didengari di seluruh pasaraya sehingga membuatkan pelanggan di situ terpesona dengan bakat yang dimiliki oleh kanak-kanak itu.

Rata-rata netizen yang melihat video ini merasa kagum dengan kobolehan adik ini bermain piano dengan baik sekali. Antara komen dari netizen adalah seperti di bawah.

Memang terbaik adik ini… Teruskn.. Mudah2an ada rezeki dia suatu hari nanti.. Inshaallah..

Jari jemari adik ni superb power.. X jemu repeat tgk.. Huhaii

Semoga satu hari nanti adik ni akan jd pemuzik terkenal mcm ahmad nawab & P Ramle.

SUMBER : Selendang Biru




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*