Pakcik OKU Ini Muncul Di Motif Viral Dan Ceritakan Apa Yang Terjadi. Hos Motif Viral Tanyakan Satu Soalan Dan Tiba Tiba Pakcik Ini Menangis

Kalau kita rasa diri kita tengah susah, fikirlah bahawa ada orang lhidupnya lebih getir daripada kita. Kadang-kadang ada yang sanggup berhempas pulas untuk menikmati secebis nikmat yang kita ada.

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel

Bagi korang yang selalu bandingkan kehidupan sendiri dengan orang lain, baca kisah sebak pasal pakcik OKU ni dan renung-renungkanlah..

Selalu tengok baju yang sama sejak 2017 untuk isterinya. Berikut adalah kapsyen yang ditulis oleh individu terbabit.

” Heyy korang baca la kisah pakcik ni. Omg! Im so proud to him sbb dia ade usaha nk bg org nampak yg dia ni mampu bg isteri n anak2 dia pakai baju cantik2. Omg im so sad. n to mulut2 celaka yg duk ckp pakcik ni cacat pe smua hope bnda tu berbalik kat korang! Erghhhhh”

Korang boleh hayati kisah pakcik ni seperti yang diceritakan oleh individu tersebut dalam gambar di bawah.

“ Ni lah setiap kali masuk, ni lah section yang dia akan tengok” ( gambar bawah)

Pakcik ini keluar masuk butik sejak 2 tahun lepas untuk melihat baju lawa, nak belikan untuk isterinya. Menurut pemilik butik Zachrin Jaafar, pakcik ni akan tengok baju yang sama.

Mungkin masih belum mampu, dia usahakan untuk kumpul duit beli busana indah tu, korang jangan salah anggap ini bukan atas permintaan dan desakan isterinya, tapi atas dasar kerelaaan dia sendiri.

Lebih menyedihkan, lepas 2 tahun dia asyik lihat baju ni, tiba-tiba dah sampai masa nak beli baju tu dah tak ada. Mungkin bukan rezekinya.

Lebih hiba lagi,dia buat gigih sampai 2 tahun nak kumpul duit untuk beli baju itu bukannya sebab dia suka-suka nak tayang kepada orang. Ada sebab tersendiri..Allahu sebaknya

Sebab kenapa dia berbuat demikian

Pakcik OKU (Pak Mus) Muncul Di Motif Viral Dan Ceritakan Apa Terjadi ..

Pak Mus dan isteri muncul di Motif Viral hasil dari kisah beliau yang sungguh menyayat hati netizen. Pemilik butik tersebut turut hadir dan menceritakan kisah sebenar dan beliau kenal dengan Pak Mus sejak dari 2017.

Ada satu babak yang menyedihkan apabila hos motif viral menanyakan soalan kepada Pak Mus kenapa beliau buat semua ini. Anda lihat lah sendiri jawapan dia di dalam video dibawah.

Bersyukur dengan rezeki yang kita ada. Sekiranya kita rasa susah dalam kehidupan sebenarnya ada lagi yang lebih susah.

Edited By: KL VIRAL

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*