Rakaman Video Temubual Wartawan Bersama ‘Drebar Perahu’ Di Sungai Golok Ni Bikin Pecah Perut!

Menerusi laman Anak Jati Rantau Panjang, satu sudutan video seorang wartawan TV3 ketika dari Buletin Utama berjaya mencuit hati netizen.

Di dalam video itu, seorang individu yang dikenali sebagai Nik Osman Nik Jusoh ditemubual mengenai paras air yang semakin surut di Sungai Golok.

Namun, apa yang menghiburkan adalah respon individu terbabit. Pecah perut tengok!

Orang buat pesta ketika air surut

Video seminit yang dikongsi itu mendapat perhatian ramai yang rata-ratanya terhibur dengan abang Nik. Wartawan menemubual seorang penduduk tempatan yang dipanggil Nik Osman mengenai isu paras air di Sungai Golok kini surut kerana cuaca. Namun, apa yang menghiburkan hati netizen adalah jawapan yang diberikan penduduk tempatan itu tidak sesuai dengan isu ini.

Air surut orang nak buat pesta. Apabila pesta, kita cari etok. Lepastu kita mandi sungai buat macam kolam. Air terjun bersih ni. Atas itu ada lumut, atas tu ada tulang babi, tak lulus buat mandi.

Menurut Nik Osman, tempat ini kebiasaanya tempat mandi orang ramai dan merupakan pesta buat orang ramai ketika air surut. Dia yang mendakwa dirinya sebagai pemandu perahu itu turut akui suka mandi disitu.

ūüėā berita semalam jam 9 malamBuletin utama tv3 suku media prima hehehe

Posted by Anak Jati Rantau Panjang on Sunday, March 10, 2019

Cari yang elok sikit lah untuk temubual

Anak Jati Rantau Panjang Bawah ni buleh mandi berenang Buat kolam

Yie Hamid Anak Jati Rantau Panjang hahahaa apabila pesta kita cari entok duluuu.. mabuk ketum ni boskuu.. kikii

Zuki Zaid 5ratus oram,3ratus oram..byk kaklos tu rakyat g mndi kolam di air terjun.

Suri Lynda Leen¬†Habis nyo karaaa ko dia.. Etok ado, pesta ado, kolam ado, lumut ado.. pah ko tule babi pn ado.. Ore tnya psl musim kemaraa jah.. Hbs nyo herek kutser kutdam… Ketika ini sy dreba perahu.. Ketika panas sy mandi ahh… Ketika ini x lekap lg… nati bulam 5 bulam 6 lekaplah,..terus pestaa.. Ms tu 500 oran 300 oran… Blh pinje ayat dia hok “ketika ini” tuh… Kahkah… Aaaaa ketika ini,..selok sy nk bersunke….¬†

Pokgak Bundle Hahahahahhaa.. Natam tb tiga, cri gk hok blh kecep kl molek sikit nk interview pun..hahahaha..

Mohd Hafizol¬†doh dio sore jah duk main lewo2 kok depe kemera tuh…. nyo pggl dio la doh nok sgt masuk tb.

Ramai terhibur

Misraa Harun¬†aku yakin… org yg menemuramah pak cik tu mesti dlm keadaan sedaya upaya menahan gelak… hahaha… kalo aku… memg automatik gelak…hhhaaha… tolong la seseorang… bg aku semangat untuk move on…

Nany Nawi¬†cerdik TV 3…ore rp jer tahu betapa lucunyo¬†cari entok.. 200-500 ore ,¬†Ibrahim Nawi

Noor Hisyham Aduhhh pekat cakat luar tewww tak lengkat2

Mohd Azlie Edrus¬†Ketika Aku dengar tegok pokmat ni bercakap aku berasa nk bersuke hahaha….

Nur Zulaikha Zulkifli Tgk dh mlm rse pelik gop hahhahahaha.. smngt nye ..kite dgr tukang bce brita mlm ,nk suke alik blkng

Sumber : Anak Jati Rantau Panjang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*