‘Setelah di fitnah, Syukri 0ku tu saya berhentikan. Mula2 dia nak gaji RM500, tapi…’ –  Datin Shahida dedahkan sebab Syukri  tu di berhentikan




Siapa sangka niat asalnya mahu membantu namun berakhir dengan kejadian yang tidak diingini. Ramai mengenali pasangan jutawan ini yang pemurah dan laju menghulurkan bantuan buat insan yang memerlukan.

Masihkah anda ingat lagi dengan seorang lelaki yang datang ke rumah usahawan terkenal, Dato’ Aliff Syukri yang kami kongsikan sebelum ini.

Apa yang menariknya, lelaki ini juga bernama Syukri dan wajahnya seiras wajah Dato’ Aliff. Sekali pandang, memang saling tak tump4h seperti adik beradik.

Ramai sudah tahu, adik Syukri ini seorang yang 0KU yang mempunyai masalah pendengaran (pek4k) dan juga tidak boleh bercakap secara verbal (b1su). Syukri sebenarnya peminat tegar Dato’ Aliff dan dia begitu teruja berjumpa dengan Dato’ Aliff.

Adik Syukri berasal dari Segamat, Johor ini datang semata-mata untuk berjumpa dan ingin bekerja dengan Dato’ Aliff. Alhamdulillah Dato’ Aliff telah membantu Syukri dengan peluang pekerjaan dan juga turut menyediakan tempat tinggal untuknya

Tetapi sejak akhir-akhir ini Dato’ Aliff dan isterinya, Datin Shahida tidak lagi berkongsi gambar, video atau apa-apa mengenai adik Syukri lagi. Ramai yang tertanya-tanya ke mana adik Syukri itu pergi dan apa yang terjadi kepadanya di ruangan komen.

Yang terbaru menerusi InstaStory, akhirnya Datin Shahida menjelaskan apa yang berlaku. Datin Shahida mendakwa dia dif1tnah oleh individu yang mengatakan dia cuba mengambil kesempatan ke atas adik Syukri. Datin Shahida menaffikan seker4s-ker4snya dakwwaan itu dan terpaksa menceritakan apa yang sebenarnya berlaku.

Di bawah adalah perkongsian Datin Shahida di InstaStory :

Bukti Mesej antara adik Syukri dengan PA Dato’ Aliff. Adik Syukri nak minta kerja kembali dengan Dato’ Aliff..

Datin Shahida kongsi IG Story seorang wanita yang didakwwa menf1tnahnya..

Mesej antara abang kepada adik Syukri dan Datin Shahida..

Ada orang hantar mesej mengenai adik Syukri masa mula-mula bekerja..

Datin Shahida sanggup berhadapan & bertemu dengan wanita yang didakwa memf1tnahnya dan juga adik Syukri untuk berbincang mengenai apa yang sebenarnya yang terjadi… Apa-apa pun yang berlaku pasti ada hikmahnya buat semua. Semoga masalah ni memperolehi pengakhiran yang baik untuk kedua-dua belah pihak. Seperti kata Datin Shahida, lebih baik bertentang mata untuk berbincang apa yang sebenarnya berlaku. Mungkin ada sal4h faham antara satu sama lain.

Tambahan beliau lagi, terkini Datin Shahida kongsi di InstaStory, setelah berhubung dengan wanita berkenaan, akhirnya terungkap kisah yang adik Syukri sendiri yang membuat cerita dan membur0kkannya.

Semoga kisah ini menjadi iktibar dan panduan buat yang lain. Bertabahlah Datin, yang penting Allah tahu niat asal Datin sekeluarga yang ikhlas membantu.

sumber: celotehsaje




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*