Rakaman Video Air Mata Datin Shahida Jatuh Di Bahu Aliff Syukri, Bersyukur Semuanya Sudah Berakhir




Jika sesiapa yang mengikuti rapat perkembangan Dato Aliff Syukri sudah pasti perasan bahawa sudah lama isteri beliau, Datin Shahida muncul bersama beliau di dalam mana mana acara dalam dan luar media sosial.

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel

Sejak Datin Shahida pulang dari menunaikan haji memang sudah tidak nampak bersama Aliff Syukri di media sosial.

Rata rata netizen beranggapan bahawa mereka sedang berselisih faham kerana Dato Aliff Syukri membuat perkara perkara yang tidak disukai oleh Datin Shahida.

Ini semua hanya lah spekulasi dari netizen tetapi tiada kenyataan rasmi dari Dato Aliff atau Datin Shahida sendiri. Tetapi memang jelas nyata melalui instagram Dato Aliff dan Datin Shahida yang mereka seperti dalam satu masalah.

P/s: Kita doa yang baik baik je untuk mereka, mungkin apa yang terjadi ada hikmahnya. Semoga mereka berbaik dan muhasabah diri. Ini lah dugaan hidup. Kaya tak semestinya bahagia sebenarnya.

Aliff Syukri Memohon Maaf

Hari ini Dato Aliff Syukri telah memuat naik satu rakaman video ke Instagram rasmi beliau dan buat pertama kalinya setelah begitu lama Datin Shahida bersama Dato Aliff.

Video kali ini bukan untuk promosi kan produk atau membuat apa apa gimik tetapi video menunjukkan Dato Aliff memohon maaf kepada isteri beliau.

Kenyataan Penuh Aliff Syukri

Terima kasih allah.. kerana masih sygkan family ni. Smua orang nak bahagia dalam perkahwinan setuju tak?? kalau setuju komen di bawah.

Bagi abang nak berkahwin itu amat mudah tetapi nak mempertahankan perkahwinan itu bukan satu perkara yang mudah banyak dugaan cabaran dan kesabaran.. yang perlu dilalui.

ASAM GARAM RUMAH TANGGA

Pergaduhan dalam perkahwinan itu memang normal apatah lagi kami adalah pasnagan kontra dari smua sudut.. siapa yang tak pernah bergaduh dalam rumah tangga sy pasti smua pernah ..

Begitu juga sy..itulah lumrah kehidupan cuba bayangkan dua kepala yg dilahirkan berbeza perut,nak hidup sekali sampi kemati… mungkin rambut sama hitam hati lain-lain dan didikan keluarga pun berbeza beza,pendapat dan ego..sedangkan dengan ayah dan mak pun kekdang kita tidak sependapat … dan kadang kala mahu bergaduh… inikan pula suami isteri …

TIDAK SEMUA FAHAM APA YANG DIA LALUI

Orang yang belum berkahwin mungkin tidak akan faham apa yang abang rasa ini.. bagi abang dlm perkahwinan berhenti mencari kesalahan masing- masing kadang kala tak semua benda kita betul… .

Tak guna pun kalau Kita cari siapa betul atau siapa yang menang ??pokok pangkalnya kita cari titik keserasian untuk memperbetulkan keadaan dan yang paling penting kita kena tahu syurga isteri tetap bawah kaki suami tapi suami pun kena pandai main peranan lah ..

Jangan pula disebabkan syurga kat bawah kaki suka hati saja nak pijak isteri begitu juga dengan isteri kadang kala isteri ini kena lah belai dan faham suami..jgn suami buat baik.. dipijak kita pula Kesimpulannya tak pernah ada benda yang sempurna dalam Hidupan maklumlah kita bukan hidup dalam syurga kalau semua sempurna.. itu namanya syurga .

DOAKAN YANG BAIK BAIK JE

Apa pun terima kasih kepada semua yang mengambil berat tentang hubungan kami sekeluarga.. terima kasih doa kalian smua.. syukur alhamdulillah segalanya telah berdamai sebab apa?? yang berlaku ini biarlah kami sahaja yg tahu..

Kami dua dua salah dan kami akan betulkan kesalahan kami..apa pun saya sayang awak sampai m4ti @shahidadherbs dan family kita dan lagu #cubabahagia itu sy ciptakan sempena kisah sedih saya yg bergaduh hanpir 3 bulan.

Video Penuh

Aliff Syukri Berbaik Dengan Datin Shahida

Alhamdullilah .. bermaaf maafan la… nama pon suami isteri ..

Posted by Cerita Warganet on Monday, October 21, 2019

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Aliff Syukri via Awatt Syeikhh

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*