Wanita Baru Habis Sekolah Ini Terpaksa Kahwin Dengan Seorang Cikgu. Malam Tu Wanita Ini TERKEJUT Terjumpa Sesuatu Dalam Beg Mengajar Suaminya

Hai assalamualaikum semua pembaca. Nama saya Linda.saya berasal dari kelantan.saya sedih dengan Takdir hidup saya.apa salah saya saya dibesarkan disebuah keluarga miskin.. saya berkahwin kerana terpaksa… mak saya pergi menghadap illahi kerana sakit sewaktu saya berusia 16 tahun.. saya anak tunggal..1 Tahun saya meratapi pemergian mak ayah yang jaga saya.

Saya tak ada sapa2, makcik pakcik belah mak dan ayah saya tak suka kami diusia saya 17 tahun ayah pula tinggalkan saya,ayah pergi kerana sakit jantung.. masa tu gelap dunia saya … saya hampir tak betul.. tapi saya kuat kann semangat walaupun berkali2 saya rebah,saya hilang arah saya down.

saya tak semangat kesekolah tanpa mak dan ayah.. tapi kehidupan harus diteruskan.. perbelanjaan harian saya dibantu oleh guru2 sekolah ,biasiswa dan jiran2.saya mendapat keputusan cemerlang dalam spm 7A 3B.. saya mendapat tawaran asasi matrik dan diploma namun saya sedih kerana tiada duit untuk saya pergi belajar,lagi pun jiwa saya terseksa kerana hilangnya tempat mengadu, hidup saya penuh dengan trauma.

Tiba2 pada suatu hari Allah kenalkan kepada saya seorang lelaki berusia 29 tahun bekerja seorang guru.dia ingin menikahi saya namun alasan saya belum bersedia dan dia terus melamar saya, saya berfikir panjang akhirnya saya menerima dia sebagai suami saya… saya menerima dia kerana saya dah tiada ada sapa2 dah..

Kalau ikutkan hati saya, Saya memang nak belajar kerana saya adalah murid cemerlang disekolah, pelajaran amat penting pada saya namun setelah mak dan ayah pergi menghadap illahi..semuanya berubah sekelip mata.

Akhirnya saya menjadi isteri dia yang sah diusia saya umur 18 tahun..sebulan kami bernikah suami saya tiba3 membenci saya.. saya pelik dan terus tertekan, dia menghin4 saya seawal sebulan bernikah.. saya tanya dia, dia tak jawab malah dia meng4muk..saya sedar saya insan yang hin4 hadir dalam hidup dia.. hari demi hari perangai suami saya terus berubah, dia mudah panas dengan saya, dia selalu beduk saya sekiranya ada kesilapan yang saya lakukan seperti lambat bukak pintu bila dia pulang dari kerja

5 bln kemudian kami nikah.. suami saya jarang pulang kerumah.. bila ditanya dia tampar saya..Ya Allah Azabnya hidup saya apa yang Allah nak tunjukkan pada saya .. suami saya pulang lewat malam dan dia terus masuk tidur dalam bilik tamu bukan dalam saya dia berseorangan saya cuba kemas2 beg dia dan terjumpa sebiji handphone hati saya rasa nervous tapi saya buka juga.

Dan saya melihat dalam handphone tu rakaman suami saya meniduri perempuan luar.. dan ada perbualan tak senonoh dengan perempuan tu …luluh hati saya namun saya terus memujuk hati saya bahawa saya hanyalah menumpang sahaja dlm hidup dia.. apa yang saya lihat malam tu saya tak bertanya pun kat suami saya, cukuplah biar saya yang mengenali siapa dia sebenar.

saya terus mejalani rutin2 yg memeritkan dan kesedihan walaupun muka saya terus senyum di depan dia..tapi hati saya hancur sehancurnya Allah yang tahu apa yang lagi memeritkan pada suatu malam suami saya bawa perempuan lain masuk kedalam rumah saya.. dan wajah perempuan itu adalah perempuan yang ada dalam rakaman vide0 yang saya lihat pada malam itu.

Sekali lagi saya down tapi saya buat 2 tak tahu apa2 dan saya cuba tanya suami saya dengan nada yang lemah siapa perempuan ni.. dan suami kata perempuan tu adalah bakal isteri dia.. saya hanya mengalir airmata dan saya menjerit sekuat hati.Kenapa buat mcm ni pada saya..saya menjerit hingga hampir nak pitam …suami terus menolak saya hingga jatuh dihadapan perempuan tu.. dan pada malam itu juga..

Suami meluahkan kepada saya sebenarnya dia tidak bernafsu melihat saya pada malam pertama lagi kerana fizikal saya masih lagi seperti budak2 bawah umur dan dia bagitau saya juga dia tak akan berbuat baik kepada saya kerana bimbang sekiranya saya ingin mengikis hartanya..
mugkin dia berfikira saya orang miskin..

Akhirnya suami saya bgtau saya untuk menfailkan perpisahan.. selepas suami saya membuat permohonan perpisahan dimakh4m4h saya disahkan berpisah talak 2 dan diusia 20 tahun saya bergelar janda saya kembali semula ke kampung saya..saya redha degan takdir hidup saya..1 bulan dari tarikh berpisah… saya mengalami keletihan, muntah2…saya tak ada sapa2 untuk minta tolong, hidup saya sebatang kara dah..

Hari demi hari saya terus muntah dan saya ke h0spital.. Doktor mengesahkan saya mengandung dan kandungan saya berusia 7minggu.. saya bersyukur dengan penuh dengan linangan air mata… dan masuk kandungan saya 6 bulan.. Doktor mengesahkan saya sakit otak tahap 2.. sampai sekarang bekas suami tidak tahu bahawasanya saya sedang hamil anak dia..

dan saya juga janji selepas bersalin saya akan serahkan anak ini pada bapanya ..Nanti saya dah tak ada kudrat lagi nak jaga anak ini..saya tak nak bagi anak ini susah sama2 dengan saya..orang kampung yang banyak bantu saya.. Doakan saya sahabat2 semua semoga Allah kuatkan saya..amin..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Sinar Viral Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*