TolongIah Ambik Je Dia Jadi Pengacara MeIet0p. Berdekah Tengok Kak Lina Pom Pom Datang MeIet0p.

Rancangan MeIetop telah menjadi rancangan yang sentiasa dinantikan oleh seisi keluarga. Walaupun telah kehiIangan Neelofa sebagai hos bersama dengan Nabil, malam ini dengan kerjasama dengan Nora Danish sebagai hos jemputan ternyata dapat memberikan nafas baru.

Boleh dikatakan MeIetop pada malam ini sangat istimewa kerana menjemput pengantin baru Kak Lina Pom Pom dan juga suami Cikgu Azlan. Dari awal ketika mereka berdua jejakkan kaki ke dalam set MeIetop hingga ke akhir rancangan memang tak berhenti buat penonton di studio dan di rumah ketawa.

Menceritakan tentang kisah percintaan mereka, Kak Lina yang sememangnya sangat kelakar berganding pula dengan Nabil, pec4h studio dibuatnya. Segmen itu memang mendapat perhatian hingga trending di Twitter.

Parodi MeIetop juga berkenaan dengan Kak Lina PomPom mendapat pujian dari para penonton yang dilakonkan oleh Jihan Muse dan Shiha Zikir. Keseluruhannya memang gempak betul Melet0p malam ni.

bapak aq tgok parodi #MeIeTOP hari ni gelak smpai nangis lps tu tnya bila plk @shihazikir87 jdi pelawak

Kak Lina PomPom pun giIa kt #MeIeTOP mamp0s penat aku gelak

Aduhhh geli hati dekah aku gelak tgk kak lina kepom neh.. klako giIer.. #meIetop Biar dia laaa jd host ngn nabil mst meIetopppp Hahhahahahahaa
@NabilAhmad83 @MyMeIeTOP

Woiii mengekek aku gelak tengok kak lina pompom nihh dekat #MeIeTOP Semoga berbahagia till jannah tau.

Nasib baik ada kak lina pompom kalau tk h4mbar dah meIetop malam ni

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : AKU OKAY

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*