Suasana Pilu Apabila Fad Bocey Tiba Di Rumah Arwh Sejurus Tiba Di Tanahair




Umum mengetahui semasa arwh Abam men1nggaI, salah satu kawan baiknya Fad Bocey berada di luar negara dan tidak dapat pulang kerana tiada sebab tertentu.

Fad yang dari semalam meronta-ronta untuk balik akhirnya tiba di tanah air. Semasa tiba di KLIA Fad disambut oleh Achey dan suasana pilu menyelubungi mereka.

Achey yang tiba dengan membawa baju arwh Abam untuk melepaskan rindu.

Baju arwh Abam sebagai pengganti untuk melepaskan rindu Fad

Pilu hati seorang sahabat kerana tidak dapat bersama untuk memberi penghormatan terakhir.

Selepas tiba di KLIA Fad dan Achey serta beberapa yang lain yang menjemput Fad serta isteri terus menuju ke rumah arwh Abam. Sampai sahaja di rumah arwh Abam, Fad disambut oleh Ali Puteh. Suasana yang sangat pilu apabila Fad memeluk Ali. Kesedihan yang tidak terucap dengan kata-kata kehilangan sahabat baik, susah senang bersama. Begitu juga Ali Puteh yang kehilangan seorang abang.

Antara komen netizen yang masih lagi terasa dengan pemergian arwh Abam dan masih lagi bersedih.

berair lagi mata Aku nih… semoga tabah yew Abg achey Dan Abg fad… AL-Fatihah Buat abambocey… – shah_spawash

Ya allah menangis lagi akuu – wardinaawang

tk dpt thn air mata ya allah kau kuat kn lah shabat2 mu – yanie

Ya Allah sedih nyaa. Dr tadi tnggu fad smpai malaysia. Alhamdulillah dah smpai tapi sedih berjurai2 air mata tgk video ni – julianaaffens

Aku nagis lagi.. Allahu @yayang_aqilah @norainnaziz – azlianazulkifli

Rata-rata netizen memang menunggu kepulangan Fad dan meluahkan rasa sedih mereka. Semoga Fad terus tabah dan mendoakan untuk arwh Abam. Mari kita sama-sama sedekahkan bacaan surah Al-Fatihah kepada Allahyarham Syed Umar Mokhtar bin Syed Mohd Redzuan atau lebih dikenali sebagai Abam Bocey.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Credit video IG : pojie.pidon , syukkicuk, hafizul_wonghelmi77

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*