‘Terbaik Abang PoIis’ – Aksi Anggota TergoIek Motosikal Tarik Perhatian Warganet

Hampir tiap hari kejadian jnayah berlaku dalam kalangan masyarakat kita. Lebih-lebih lagi melibatkan penjnayah bermotosikal yang dengan mudah melakukan kesaIahan seperti mer4gut di khalayak ramai.

Tular dalam satu jam

Menerusi satu muat naik tular di Twitter petang tadi, seorang poIis telah dilihat men4han beberapa orang lelaki yang didkwa mer4gut oleh pengguna sosial media.

Video yang dirakam di Jalan menghala ke Sungai Besi itu telah mendapat perhatian warganet dengan lebih daripada 3,000 RT dalam masa 1 jam.

Terjtuh dari motosikal

Namun begitu, apa yang menariknya di dalam video tersebut adalah salah seorang anggota poIis yang bertugas telah trjatuh dari motosikal dan tergolek dijalanan.

Walaupun perkara tersebut berlaku secara tidak sengaja, warganet mengakui tidak dapat menahan rasa geli hati dengan situasi cmas itu.

https://www.facebook.com/jefferr.sam.33/videos/277784383607874/

Tergolek pulak!

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen geli hati di muat naik yang dilakukan oleh pengguna Twitter.

‚ÄúSabar jap aku tongkat motor dulu.‚ÄĚ

Salah ke kalau tergelak

Namun begitu, kecekapan pihak poIis dalam mbanteras jnayah haruslah dipuji walaupun mengalami kejadian yang boleh mencderakan diri sendiri.

Kesahihan daripada video yang dimuat naik itu tidak dapat dipastikan, namun menerusi posting yang dibuatoleh pengguna Twitter, anggota poIis itu sedang menahan beberapa orang lelaki yang didkwa telah melakukan jnayah.

OMM via Utusan Rimba

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*