Anak Pengasas Dnars Skincare Dakwa Ada Wanita Yang Cuba Cuba Nak Dekati Bapanya

Sudah lebih 6 bulan pengasas kecantikan Dnars Skincare, Faziani Rohban pergi meninggaIkan suami dan lapan orang anaknya. Pemergian arw4h merupakan satu kehiIangan besar buat semua kerana sikap baik hati dan dermawan yang sering ditunjukkan.

Sudah pasti dengan meninggaIkan harta yang banyak akan ada yang ingin mendekati ahli keluarga arw4h. Baru-baru ini salah seorang anaknya Irdina atau lebih dikenali sebagai gegirl memuat naik status seolah-olah ada wanita yang cuba merapati ayahnya.

Menurut beliau, ayahnya sekrang hidup bersama lapan orang anak yang boleh membahagiakannya dan menepis sebarang gosip tentang ayahnya.

Assalammualaikum dan salam hari jumaat smua.

Jadi disini gegirl ingin membuat satu statement, bahawa papa gegirl tidak memerlukan mana2 wanita sebagai pendamping hidupnya dan beliau juga tidak PERNAH BERKENALAN / MENGENALI MANA2 WANITA kerana beliau masih mempunyai 8org anak dan beliau masih ada saya sbagai pelepas rindu untk arw4h bonda kami.

Lagipun tiada siapa yg boleh menggantikn tempat bonda tercinta kerana hanya bonda yang sempurna di mata papa ..jika ada drpd anda smua mendengar cerita yang sebaliknya ,itu bukan drpd pihak kami malahan itu adalah cerita yang direka oleh SESEORANG YANG TERGiIA BAYANG DAN GiIA HARTA ..

jadi saya harap semua tidak salah faham atau pun berfikiran sebaliknya .. kakak love you to the moon and never come back father, no ones can take you from us and bonda.. ingat papa semangat & kekuatan bonda sentiasa ada inside ourself. .

CINTA RIZAL & FAZIANI KEKAL SELAMANYA DAN AKAN SENTIASA MEKAR

P/S ; GEGIRL HARAP ANDA SMUA TIDAK MUDAH TERPEDAYA DENGAN CERITA YANG TIDAK SEPATUTNYA .. TOLONG HORMAT PAPA SAYA DAN FAMILY SAYA SBLM BRCAKAP, BCSE IF ADA ANYTHING SAYA SBAGAI ANAK YANG AKAN MENGUMUMKN SGALANYA ..MAKCIK SiHiR BKN SIAPA2 BAGI KAMI TQ.

-AKU TAK PERNAH TAKUT DGN MNUSIA BERTOPENGKN SY4lTAN-

Rata-rata pengikut turut meninggaIkan komen buat gegirl. Semoga keluarga mereka sentiasa dilindungi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Kredit : hai.meh baca

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*