“Lirik baru…”- Dah Lama Tak Nyanyi, Asif ‘BELANJA’ Satu Lagu Raih Lebih 260Ribu Tontonan!

Nyanyi lagu lagi, Asif atau nama sebenarnya Mohd Asyiff Suhaimi, 17, yang sangat popular menerusi ‘Drama Spontan’ membuatkan netizen terhibur setelah Syahmi Sazli berkongsikan satu rakaman video.

Menurut Syahmi, sudah lama tidak mendengar Asif menyanyi dan kali ini dikatakan lirik lain pula. Sebelum ini, Asif pernah tular gara-gara menyanyi dengan lirik sendiri namun mencuit hati ramai apabila menyanyikan lagu Suaramu Syairku.

Asif nyanyi jadi perhatian

Video dikongsikan dari IGTV itu bagaimanapun menarik perhatian ramai peminat Asif yang juga mengikuti laman Instagram Syahmi.

Kelihatan menerusi video berdurasi 3.35 minit ini juga, Asif menyanyikan lagu yang sama namun liriknya juga membuatkan ramai berdekah.

Perkataan ‘mahkamah’ membuatkan netizen terhibur apabila Asif turut menggunakan perkataan berkenaan dalam nyanyiannya.

Meskipun, lirik Asif yang pelbagai namun ia tetap membuatkan mencuit hati peminatnya sehingga posting itu juga meraih lebih 76 ribu tanda suka.

Video dikongsikan itu juga meraih lebih 260,000 tontonan daripada netizen selain pelbagai maklum balas turut ditinggalkan buat Asif.

Lama tak nyanyi… kadi mahkamah dah

Lirik baru pulak haha

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Syahmi Syazli via HCL, Sinar Viral Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*