Baru Sehari Umum Untuk Berhenti Berdakwah Dan Akan Jual Hartanah. Terkejut Abu Syafiq Bila Banglo Pertama Dia Berjaya Dijual

Seorang pendakwah yang terkenal dengan ketegasannya dalam teguran mengumumkan akan bersara daripada dunia dakwah selepas membuat 1 laporan polis dan hendak fokus kepada bidang perniagaan hartanah.

Dakwah adalah tanggungjawab kita bersama sesama umat Islam, apa saja yang kita buat mudahan-mudahan mendapat keredhaan Allah SWT sebab hidup kita bertujuan untuk mencari keredhaan Allah.

Semoga kita semua umat Islam bersatulah hendaknya, kiamat semakin mendekat. Perbanyakkan amal dan ibadah kepada Allah SWT.

Beliau juga berhasrat dengan hasil usaha perniagaannya, akan disumbangkan kepada netizen yang memerlukan.

ā€œAlhamdulillah. Baru selesai di Ibu Pejabat Polis. Saya mungkin akan bersara dalam dunia dakwah dan beralih ke dunia perniagaan hartanah.

InsyaAllah hasil perniagaan saya akan sumbangkan kepada netizen yang memerlukan. Doakan.ā€

Baru baru ini kecoh tentang kontroversi Ustaz Abu Syafiq bersama motivator terkenal Amin Idris. Ustaz Abu Syafiq bertindak mengenakan saman malu kepada Amin Idris.

Perkara ini masih berlanjutan lagi dan setakat tiada apa apa kenyataan terbaru dari kedua belah pihak tentang tuntutan saman.

Berjaya Jual Banglo Pertama

Selepas Ustaz Abu Syafiq mengumumkan pengunduran diri dari bidang dakwah dan akan menceburi bidang hartanah, beliau memuat naik beberapa keping gambar Banglo yang berada di Turki untuk dijual.

Banglo untuk di jual. Lokasi Istanbul, Turki. Berhampiran dengan Airport baru Istanbul. Kolam renang baru siap. Pemandangan sangat cantik. Laut Turki dan kawasan bukit. DM/PM saya. Harga boleh runding.

Tak Sampai Sehari Banglo Dijual

Tidak lama selepas itu Ustaz Abu Syafiq memuat naik status memberitahu Banglo tersebut telah berjaya dijual. Laju kan, dah la dekat Turki.

Ya Allah. Tak sangka. Seorang bangsawan kenalan lama saya sedia membeli Banglo yang baru aje saya iklankan tadi disini. Alhamdulillah. Rezeki Ramadhan.

Semua ini terjadi tidak sampai 24 jam. Sekiranya benar, tahniah kepada Abu Syafiq. Munkin benar bidang hartanah adalah bidang anda.

Artikel By:Ā Viddy Media

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*