Ketika Jnzah Ashraf Dibawa Ke Pemakaman, BCL Pertama Kali Dilihat Secara Dekat

Papan tanda dan juga pus4ra allahyrham Ashraf Sinclair sudah pun tersedia di pemakaman San Diego Hills.

Jnzah aktor kacak itu dijangka akan dikebumikan sebentar lagi seusai Asar waktu tempatan.

Jnzah sudah dibawa ke pemakaman

Jnzah allaharham juga sudah dibawa kepemakaman dan kelihatan isterinya, Bunga Citra Lestari keluar dari rumah serta memasuki kereta dalam keadaan sugul bersama anak tersayang.

โ€œ Ya Allah, ampunilah dia, kasihilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah tempatnya, luaskanlah tempat masuknya, mandikanlah dia dengan air, salju dan embun. Sucikanlah dia dari segala kesalahan sebagaimana pakaian disucikan dari najis.

Gantikan untuknya rumah yang lebih baik dari rumahnya, gantikan untuknya keluarga yang lebih baik dari keluarganya, Masukkanlah ke dalam surga dan lindungilah dia dari az4b kuubur dan az4b nraka.

View this post on Instagram

ุงูŽู„ู„ู‡ูู…ู‘ูŽ ุงุบู’ููุฑู’ู„ูŽู‡ู ูˆูŽุงุฑู’ุญูŽู…ู’ู‡ู ูˆูŽุนูŽุงููู‡ู ูˆูŽุงุนู’ูู ุนูŽู†ู’ู‡ู ูˆูŽุงูŽูƒู’ุฑูู…ู’ ู†ูุฒูู„ูŽู‡ู ูˆูŽูˆูŽุณู‘ูุนู’ ู…ูŽุฏู’ุฎูŽู„ูŽู‡ู ูˆูŽุงุบู’ุณูู„ู’ู‡ู ุจูุงู„ู’ู…ูŽุงุกู ูˆูŽุงู„ุซู‘ูŽู„ู’ุฌู ูˆูŽุงู„ู’ุจูŽุฑู’ุฏู ูˆูŽู†ูŽู‚ูู‘ู‡ู ู…ูู†ูŽ ุงู„ู’ุฎูŽุทูŽุงูŠูŽุง ูƒูŽู…ูŽุง ูŠูู†ูŽู‚ู‘ูŽู‰ ุงู„ุซู‘ูŽูˆู’ุจู ุงู’ู„ุงูŽุจู’ูŠูŽุถู ู…ูู†ูŽ ุงู„ุฏู‘ูŽู†ูŽุณู ูˆูŽุงูŽุจู’ุฏูู„ู’ู‡ู ุฏูŽุงุฑู‹ุงุฎูŽูŠู’ุฑู‹ุง ู…ูู†ู’ ุฏูŽุงุฑูู‡ู ูˆูŽุงูŽู‡ู’ู„ุงู‹ ุฎูŽูŠู’ุฑู‹ุง ู…ูู†ู’ ุงูŽู‡ู’ู„ูู‡ู ูˆูŽุฒูŽูˆู’ุฌู‹ุง ุฎูŽูŠู’ุฑู‹ุง ู…ูู†ู’ ุฒูŽูˆู’ุฌูู‡ู ูˆูŽุงูŽุฏู’ุฎูู„ู’ู‡ู ุงู„ู’ุฌูŽู†ู‘ูŽุฉูŽ ูˆูŽุงูŽุนูุฐู’ู‡ู ู…ูู†ู’ ุนูŽุฐูŽุงุจู ุงู„ู’ู‚ูŽุจู’ุฑู ูˆูŽููุชู’ู†ูŽุชูู‡ู ูˆูŽู…ูู†ู’ ุนูŽุฐูŽุงุจู ุงู„ู†ู‘ูŽุงุฑู " _______ "Ya Allah, ampunilah dan rahmatilah, bebaskanlah dan lepaskanlah dia. Dan muliakanlah tempat tinggalnya, luaskan lah dia. Dan muliakanlah tempat tinggalnya, luaskan lah jalan masuknya, cucilah dia dengan air yang jernih lagi sejuk, dan bersihkanlah dia dari segala kesalahan bagaikan baju putih yang bersih dari kotoran, dan gantilan rumahnya dengan rumah yang lebih baik daripada yang ditinggalkannya, dan keluarga yang lebih baik, dari yang ditinggalkan, serta suami atau istri yang lebih baik dari yang ditinggalkannya pula. Masukkanlah dia kedalam surga, dan lindungilah dia dari siksa kubur serta fitnah nya, dan dari siksa api neraka" ___ #ashraf #ashrafsinclair

A post shared by Fashion Bunga Citra Lestari (@bclfashionstyle) on

BCL pertama kali dilihat secara dekat

Orang ramai menunggu di depan pintu pagar

Kelihatan juga oang ramai dan pihak media menunggu jnzah di luar pintu pagar kediaman duk4 itu bagi mendapatkan maklumat berkaitan pengebum1an jnzah Ashraf Sinclair sebentar lagi.

Masing-masing kelihatan berduka kerana berita pemergian Ashraf sangat mengejutkan berikutan disrang srangan jntung ketika dalam tidur pagi tadi dan dilaporkan men1nggaI dnia sejurus selepas itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Instagram, YouTube

PERHATIAN:ย Pihakย Kualalumpur Viralย ย tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihakย Kualalumpur Viralย juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*