Bila Tanya Penyokong Vietnam Siapa Akan Menang, Terkedu DJ Era Ini Dengan Jawapan Dia Yang Mengelirukan. Pandai Dia Cover Line

MENJELANG pertemuan pertama final Piala AFF Suzuki 2018, Malaysia menentang Vietnam di Stadium Nasional Bukit Jalil, situasi di stadium keramat Harimau Malaya itu pagi tadi mendapat perhatian seorang wartawan Vietnam.

Ribuan para penyokong Pasukan Malaysia beratur untuk membeli tiket menjelang Perlawanan Akhir Piala AFF Suzuki 2018 di Stadium Bukit Jalil Hari ini pada Ahad. – Bernama

Memetik laporan Foxsports, Tran Van Trung, wartawan akhbar Nghe An yang bertugas untuk membuat liputan aksi final itu ternyata kagum dengan situasi sebelum proses penjualan tiket di kaunter stadium dibuka pada pukul 9 pagi.

Katanya, beliau tidak pernah menyaksikan semangat kegilaan penyokong Harimau Malaya mendapatkan tiket seperti penyokong di Vietnam.

“Saya tak pernah lihat suasana ini, orang ramai beratur sejak tengah malam, beberapa jam sebelum daripada kaunter dibuka. Ini lebih gila daripada penyokong Vietnam!

“Saya harap kesemua mereka yang beratur berjaya membeli tiket seterusnya dapat menyaksikan perlawanan yang hebat di Bukit Jalil.” katanya.

Van Trung turut menjelaskan proses penjualan tiket di negaranya di mana penjualan secara fizikal hanya dibuat ketika saingan di peringkat kumpulan.

“Bagi aksi separuh akhir dan perlawanan akhir, semua tiket dijual secara online,” katanya. – Sinar Harian

Penyokong Vietnam yang nak beli tiket. Tapi dah takda #AFFSuzukiCup2018

Semalam DJ Era Haniff Hamzah ke stadium untuk mengambil tiket piala Aff suzuki malaysia akan bertembung pasukan vietnam. Semasa dia mengambil tiket tersebut beliau terjumpa beberapa penyokong vietnam iaitu Dinh dan Acai. bila ditanya, mereka seperti kecewa kerana tiket sudah kehabisan. Seperti penyokong malaysia mereka juga berhasrat supaya Vietnam menang untuk perlawanan yang pertama ini.

Tetapi sesuatu yang melucukan terjadik! hahaha

DJ Haniff bertanyakan soalan kepada Dinh berapa Skor untuk perlawanan pertama ini. Jawapan Dinh seperti keliru. Jawapan dia 2-1 tetapi dihujungnya dia kata ‘Tapi tak tau lah”

seperti ketakutan salah jawab kerana berada di negara orang, dia cuba berlaku baik. ahaha

Mari kita lihat video serta rakaman temu ramah dibawah:

safuwanrahman dia sebenarnya nak ckp vietnam menang..jap tgk kiri kanan..ermm 2-1 satu laa tapii xtau sape menang la( kang ckp vietnam menang lauk ak kat sini) – ckp dlm hati 😂😂😂

Rata Rata Komen Netizen Yang Melucukan!

syidizainal17 Minang cikkkk diaaa 😂

sahadanoorsalina Wp kita bermusuhan di atas padang…kita tetap dlm 1 rumpun Asia..Majulah Sukan Untuk Negara…(tetiberrrr)

mohd_rafi88 Esok hbs la kilang bisi kena serbu😂😂

akmal_nazarul Haha dia ckp malaysia kalah mati kena pukul haha 😂

qouxgadget_my Nak meminang sapa tu

syamil_afif07 muka yg pakai bju merah tu mcm @uzairitaib ….dgn rambut dye….tu kembar dye ke😂😂

_.jimyponga Cuak dia kena tnya berapa skor duduk kt malaysia tpi org vietnam😂

maxhwell_official Jgn pandang rendah walaupun dua org poyokong maksud nya dia setia dgn negara dia

musa_mg Hat baju merah macam Burma oun ada

branie ckp MALAYSIA klh…. ??? kne klutu kat stue hahaha…

_jeonnyssa Dia sebernanya nak ckp Vietnam akan menang tapi nnt kalau ckp kang jadi lauk dia malam ni😂

naimaiman17 Menang klh xpee….jnji enjoy….good luck vietnam 🇻🇳 ngn malaysia 🇲🇾

fathizaki26 fasih gak ckp mknnya dh lma kat sni.bila jwab cover kri kanan hshe

Sumber : Instagram @Era.je

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*