Bukan Begini Bvdaya Klta. Rkaman Detik-Detik Indivldu Cmpak Dult Tengah Jlan

Polis belum lagi menerima sebarang l.aporan berhubung t.indakan sekmpulan llaki yang menc.ampak du it dipercayai bernilai RM 10,000 di pekarangan sebuah pusat beli belah seperti yang tuIar dalam media sos.ial baru-baru ini.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohamad Zainal Abdullah berkata, tiada t.indakan diambil setakat ini berikutan tiada l.aporan daripada mana-mana pihak berhubung video yang tuIar berkenaan.

“Kami tidak terima sebarang l.aporan,” katanya menerusi pesanan Wha.tsApp.

Vldeo yang tuIar dalam media sos.ial itu dipercayai dir4kam sekumpulan pemilik a.kaun Y0vTube, WireP.utus menerima k.ecaman hebat war ganet apabila t.indakan mereka itu dianggap tldak berm.oral dan memb.azir.

Dalam video berdurasi 10 minit itu, seku.mpulan llaki dilihat menc.ampak du it dipercayai bernilai RM 10,000 di perkarangan pusat beli belah terkemuka di ibu kota dan sekitar jalan raya.

Ini Reaksi Orang Ramai

Duet seringgit bolehla…rm 20 Tu gempakla skit..ni macam tak ikhlas je nk bagi..k.esian.

Bolih tk jagan buat macm ni buat orang s.usah nak jalan kalau nak buat macm ni korang b.uang du.it tu.

Nak bagi du.it tu bagus lah cuma cara pemberian awak tu sangat salahh..awak seperti mengh.ina,diorang pon tebalkan muka kutip semua du.it,yelah du.it kan takkan nak biar berterabur atas jalan…sekarang org su.sah nk dapat du.it,kalau nak bersedekah tu bagi lah dengan cara yg betul..tak perlu nk baling du.it kat jalan, awak dgn menyu.sahkan pengguna jalan yg lain dan memb.ahayakan ny.awa org yg kutip du.it tu tolong h.ormat org ye.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit :UtusanOnline via online malaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*