Bakal Suaml ‘Last Mlnit’ Ubah Fkiran dan Kejar Kekaslh Lama, Wnita lni Reda ‘Photoshoot’ Kese0rangan

Setiap orang mesti mempunyai impian untuk meneruskan hbungan ci.nta hingga ke jenjang pelamin, betul tak? Bagaimanapun, tak semua yang kita telah rancang mampu bertukar menjadi kenyataan kerana Tuhan lebih tahu soal jo.doh setiap hambaNya.

Begitulah situasi yang meni.mpa seorang wanlta ini apabila dia terpaksa akur impiannya untuk bergelar lsteri kepada jejaka pilihannya han.cur berke.cai di tengah jalan.

Kisah sed.ih berkenaan dikongsi oleh seorang jurugambar yang dikenali sebagai Bro Sayap atau Faris di laman sosial Faceb00k miliknya semalam.

Namun, apa yang lebih menya.yat ha.ti adalah wanlta bernama Jannah itu ditinggalkan oleh bakal suaml yang kembali pada kekas.ih lamanya meskipun tarikh perni.kahan mereka semakin hampir.

Walaupun dirinya diu.ji sedemikian rupa, Jannah tetap meneruskn sesi penggambaran yang telah ditempah tanpa kehadiran bakal suaml di sisi.

Biarpun kelihatan cantlk setelah disolek dan menggayakan busana pengantin berwarna biru, tetapi ekspresi wjahnya seperti memen.dam beribu perasaaan yang tidak dapat diungkapkan.

Sampai ha.ti bakal suaml buat macam tu

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netijen berasa se.bak mengetahui kisah di sebalik gambar-gambar wanlta itu. Malah, mereka turut menge.cam tindakan bakal suaml yang menlnggalkan dirinya pada saat akhir.

Jagalah ha.ti pasangan

Semoga ‘sis’ tu tabah

Jah.atnya perangai

Kenapa ‘last minute’ ubah fkiran?

Sed.ih sangat cerita dia, bertabahlah

Semoga dipertemukan j0doh lebih baik

Dalam pada itu, netijen mendoakan agar wanlta berkenaan akan sentiasa tabah dan dipertemukan dengan jo.doh yang lebih baik.

Sumber/Kredit: Bro Sayap via Ohmymedia

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*