Tuhan Bayar ‘Cashh’ – lni Yang Terjadi Pada Fara SkandaI Shuk Akibat Kacav Rumah Tangga Orangg

Nombor Telefon Tersebar Di Media S0siaI, Fara Salleh Terima Mesej Makiian Daripada Netlzen

bawang rangers sudah mengg4nass

Masih belum berkesudahan kemelut yang melibatkan antara penyampai radio dan pengacara Shuk Sahar dan isteri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah bersama wanlta bernama Fara Salleh.

Terbaru, Fara memuat naik sebuah entri yang mendedahhkan kiriman mesej yang diterima daripada wqrganet di Instagram (IG) serta di aplikasi WhqtsApp.

Antara kandungannya adalah kec4 man dan makiian daripada netlzen yang tidak berpuas hatl dengan tndakannya selepas didkwa masih berhbung dengan Shuk.Tidak cukup dengan itu, ada juga mesej yang berbaur luc4 hh dan mengalbkan.Malah, Fara bertindak memaparkan wajah-wajah segellntir individu yang menghubunginya.

Nombor telefon Fara terkant0l tersebar selepas Rossalennah memuat naik sebuah rkaman video yang menunjukkan perbualannya bersama Shuk.

Pada Sabtu lalu, kecoh apabila Rossalennah mendedahhkan suaminya itu masih lagi menjalinkan hvbungan dengan Fara.Jelas Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerrjah ke rumah wanlta tersebut untuk meminta suaminya pulang ke rumah namun terpaksa beredar dengan hampAa. gempak

Warga Twitter Pernah Dedahh Fara Salleh Pernah Ugvt Nak Terjvnn Bngunan?

Selepas pendedahhan bekas vokalis Hyperact, Kecik, mengenai hvbungannya dengan individu dikenali sebagai Fara Salleh, semakin ramai warga maya tampil berkongsi mengenai wanlta tersebut.

Terbaru, menerusi akaun Twitter laudyataylor seorang warga maya mendkwa Fara Salleh pernah mengugvtt untuk mmbvnuuhh dirii dengan cara terjvn dripada apartmentnya.

Dkwa warga net tersebut menerusi mesej peribadi yang dihantar kepada laudyataylor, selain bukti bergambar dia juga memiliki vlde0 wanlta tersebut sedang berdiri di luar tingkap sambil dipujuk Shuk yang berada di beranda rumah.

Dia turut mengakui menghubungi pihak bomba kerana khuatir wanlta yang didkwa sebagai Fara Salleh itu benar-benar terjvn dari bangunan.

Bagaimanapun katanya, wanlta tersebut lari masuk ke dalam rumah selepas pihak b0mba dan poliis tiba.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku pada bulan April baru-baru ini.

Hantaran dibuat laudyataylor itu menarik perhatian Kecik yang kemudiannya memberitahu dia pernah melalui ‘drama’ ciptaan Fara Saleh beberapa tahun dahulu.

Di ruangan komen rata-rata warga net berpendapat Fara Salleh memerlukan rawat4n ment4l sekiranya cerita yang dikongsi benar-benar berlaku.

Selain itu, ada warga net turut mendedahkan kandungan Whatsapp dihantar Fara Salleh kepada isteri Shuk, Sera.

Menerusi Whatsapp tersebut Sera telah dihlna oleh Fara Salleh yang memanggilnya dengan nama halw4n dan menggelarkan anaknya sebagai anak ib-lls.

Dalam pada itu Gempak sempat membuat tinjauan di laman sosial Instagram (IG) dan mendapati, beberapa akaun menggunakan nama Fara Salleh sudah mula diwujudkan netlzen.

Salah satu daripadanya mendedahkan beberapa bukti mengenai sikap sebenar wanlta tersebut.

Manakala gambar-gambar di IG asal Fara Salleh juga sudah dipadam.

Terdahulu, pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar didkwa mempunyai hubungan sulit bersama seorang wanlta sehingga ‘kekasihnya’ itu menggu-gurkan k4ndvngan.

Bagaimanapun selepas beberapa jam berita tersebut tular, Kecil tampil bersuara dan mendedahhkan pernah dipv-kul dan divgut oleh wanlta sama.

 

SUMBER/KREDIT:trendingsangat

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*