Bukan Hanya Pandai Memasak! Pavithra TampiI Anggun Persis ModeI Antarabangsa

Sejak kebelakangan ini, nama Sugu Pavithra sudah tidak asing lagi di negara kita. Nampaknya rezeki Y0uTuber masakan terkenal Sugu Pavithra semakin hari semakin melonjak naik. Bermula sekadar suka-suka berkongsi masakan di saluran Y0uTube mereka, nama pasangan berbngsa India ini terus diingati sehingga disebut dalam ucapan Perutusan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin tempoh hari.

Cantik sangat weh!

Selepas mengambil keputusan untuk bergiat secara serius dalam penghasilan content di Y0uTube satu demi satu rezeki buat pasangan ini menajdi inspirasi kepada masyarakat di luar sana.

Tidak terkesan dengan kontroversi yang berlaku, gambar Pavithra bergaya ala model telah tular di media sosiaI selepas dimuat naik oleh jurugambar profesionaI.

Macam model antarabangsa

Selain itu, pengguna Instagram yang juga seorang penatarias terkemuka telah memuat naik gambar Pavitra berbusana anggun dengan pakaian rekaan daripada Wanpa sedang melakukan sesi bergambar.

Dapat dilihat dengan jelas bahawa Pavitra mempunyai karisma sebagai model apabila gambar-gambar tersebut terlihat sangat fotogenik.

Susulan daripada perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen diruangan Instagram pihak-pihak tersebut dengan memuji penampilan anggun pesonaliti Y0uTube itu.

Kelihatan Pavitra sangat sesuai menjadi model kerana berpenampilan begitu elegan walaupun tidak dengan gaya yang sederhana.

BORAKDAILY/utusan rimba

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*