Ramai Kecamm lsteri Shuk H0tfm, R0ssa Kerana Masih Post lklan di lnstagram WaIaupun Rumahtgga Sedang G0yang. Ini Respon ‘PADU’ R0ssa

Sebelum ini, nama penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar pernah mencetus kontroversi apabila dikatakan mempunyai hubungan dengan seorang wanita bernama Fara Salleh.

Namun isu itu reda apabila Shuk telah membuat kenyataan dan mengakui kesilapan yang pernah dilakukannya itu.

Bagaimanapun, ia kembali menjadi gempar semula semalam menerusi pendedahan yang dibuat oleh isteri Shuk sendiri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah menerusi instagram miliknya.

Menurut Rossalennah, dia mendapat tahu bahawa Shuk masih lagi berhubung dengan Fara dan suaminya itu tidak pulang ke rumah dan mendakwa tinggal di rumah wanita berkenaan.

NETIZEN TEGUR ROSSA KERANA MASIH POST IKLAN

Isu kecurangan deejay radio HotFM dan pelawah Shuk Sahar masih belum reda. Jika dilihat pada instagram isteri Shuk, Rossa beliau telah memuatnaik beberapa iklan (paid review) di insta story dan instagram feed.

Disebakan itu terdapat beberapa netizen yang menegur Rossa. Tengah sedih sedih suami dengan wanita lain sempat lagi post iklan.

Rossa tidak berdiam diri dan mengambil keputusan untuk membuat satu kenyataan tentang itu.

“Ya mmg hidup ini teruk tapi aku pun x menolak rezeki. Skurang2nya ak cari duit HALAL. BUKAN MEMINTA MINTA DUIT ORANG MENGIKIS DUIT KELUARGA ORANG. SEKIAN TERIMA KASIH” – Rossa

Apa yang Rossa cakap itu memang betul dan kebanyakkan iklan yang diletakkan kemunkinan adalah yang sebelum perkara ini terjadi.

Ini adalah mencari rezeki, takkan dia nak kena upload gambar menangis 24 jam? Fikir fikirkan lah..

SUMBER/KREDIT: AwattSyeikhhh Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*