Gadis Ini Kena Kecam Sebab Kapsyen Dia Dekat Ayah Sendiri Buatkan Ramai Netizen Berdebat

Ayah adalah lelaki pertama yang hadir dalam hidup anak perempuan. Tidak hairanlah ada yang mengatakan anak perempuan rapatnya lebih condong dengan si ayah.

Apa yang ingin dilakukan pasti ayah dahulu yang ditagih pendapat.

Ada juga orang mengatakan, biasanya, semasa kecil anak perempuan lebih rapat dan manja dengan ayah. Sehingga ke alam dewasa dan berumah tangga, sifat itu kekal dan tak pernah hilang.

Bgai si ayah pula ada kalanya tidak senang duduk apabila si anak perempuan jatuh s.akit. Dia ditatang bak minyak yang penuh.

Kapsyen Mengundang Komen Dari Netizen

Walaubagaimanapun, sejak beberapa hari lalu, tular isu seorang bapa saudara yang teringin mengorat anak saudara sendiri hingga t.indakannya dik.ecam netizen.

Terbaru, seorang gadis mengikut jejak sama, memuat naik posting video bapanya dengan kapsyen ingin mengorat, buat netizen tepuk kepala.

“C.aption membimbangkan, apa dalam fikiran awak sebelum tulis macamtu?..”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen merasakan hal ini tidak sepatutnya berlaku kerana hubungan ayah dan anak sepatutnya kekal sedemikian dan tidak disalah erti dalam berkasih sayang sesama mereka.

Malahan, ramai netizen yang turut bimbang dengan minda gadis tersebut yang disifatkan tidak sesuai bergurau sedemikian.

Antara Reaksi Orang Ramai

Dh 3 dh konten sme. Mule2 bpak sedare nk kn ank buah, kedue tercouple dgn pkcik sndiri, ney nk kan bpak sndri pulakk. Xde rse malu dh ke.

“Haih nasib baik abah sendiri, kalau tak ngorat dah. ayat ni yg tak manis. hensem gila abah aku. ayat ni boleh terima kerna sebagai anak tak kira apa paras rupa abah di mata anak abah tetap sempurna apa lagi jika abah masih sihat gagah anak tentu bangga dan sebagai anak hati2 menulis perkataan yg boleh menimbulkan salah paham atau fi.tnah.

Kenapa perempuan perlukan perhatian sampai begitu ye?, mohon orang perempuan e.xplain sebab sy lelaki.

Rasa dia ni buat demi c.ontent semata, tp gurauan tu tak kena. Bab s.umbang m.ahram dipe.rlekeh. Jgn satu hari bnda jd betul2. Nauzubillah.

Patut tulis. Hensem abah aku, patutlah aku cantik. biarlah nmpk puji diri lagi bagus.

Pada yang bekap n rasa macam ok je, takde m.asalah pun, kebanyakan aku tengok perempuan yang bekap ni, aku cuba fahamkan dengan tukar watak sikit, apa korang rasa klu ada anak lelaki dewasa cakap kat ibu dia “haih cantiknya mak aku ni.

Nasib baik dah jadi bini orang klu bujang memang aku ngorat dah”, ataupun bapak ni cakap kat anak perempuan dia alahai cantiknya anak ayah. Klu bukan anak memang akutry dah. Korang rasa màcam mana? Salahnya bukan kat part puji tu, tapi kat part lepas puji tu. Faham? Taktau la kalau korang rasa tu normal.

Sumber/Kredit: RDK/FB

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*