Cikgu Ini Terkejut Bila Gambar Dia Dikaitkan Dengan Video Tak Senonoh Oleh Pengasas Produk Kecantikan

Marketing, sememangnya dalam perniagaan marketing adalah satu benda yang wajib dibuat. Tanpa marketing bagaimana orang nak tahu kita jual produk apa?

Marketing ada yang jenis tertib dan ada marketing yang jenis teruk sehingga mengundang orang benci. Tetapi individu yang buat marketing pasti tahu lebih banyak kecaman lebih mudah untuk menjual produk kerana marketing jenis ā€˜sampahā€™ lebih laju tersebar.

Baru baru ini tular di media sosial dimana seorang pengasas produk kecantikkan (timbang kilo atau tidak itu tak pasti) telah membuat satu marketing yang boleh dikatakan amat memalukan.

Memalukan kerana individu yang membuat marketing tersebut adalah seorang muslim dan tanpa segan silu dia memaparkan ke dalam media sosial sehingga menjadi tular.

Tidak perlu kami sebut siapakah individu tersebut kerana kami tidak mahu menyumbang dalam marketing strategi mereka. Yang menyedihkan apabila seorang cikgu bernama Mohd Fadli Salleh telah membuat satu kenyataan tentang video tidak senonoh tersebut.

Tidak perlu kami sebut siapakah individu tersebut kerana kami tidak mahu menyumbang dalam marketing strategi mereka. Yang menyedihkan apabila seorang cikgu bernama Mohd Fadli Salleh telah membuat satu kenyataan tentang video tidak senonoh tersebut.

Cikgu Ini Pula Dikaitkan

Memang menjadi kebiasaan para blogger apabila cikgu ini membuat apa apa kenyataan sudah pasti akan ada yang mengolah untuk dijadikan bahan dalam artikel mereka tetapi kali ini bahan tersebut tidak sampai.

Cikgu ini meluahkan rasa kecewa dan tidak puas hati kepada beberapa blogger dan laman page Facebook kerana telah mengeluarkan artikel tidak telus.

Dengan menggunakan gambar cikgu itu dan kapsyen yang agak keliru, ada segelintir netizen yang tidak mengenali Cikgu Fadli menganggap lelaki di dalam video tidak senonoh itu adalah cikgu itu sendiri.

Menurut beliau, laman facebook tersebut telah diberi amaran untuk menurunkan artikel tersebut kerana ia telah menimbulkan fitnah terhadap dirinya tetapi sayangnya apa yang terjadi selepas itu lebih teruk.

Beberapa laman sesawang (blog) lain telah membuat artikel yang sama dengan menggunakan gambar cikgu tersebut yang sama juga.

Cikgu Fadli meluahkan rasa kecewa kerana dia telah dim4ki oleh netizen kerana tanggapan mereka cikgu itu adalah lelaki di dalam video tersebut.

Beliau membuat penjelasan lagi sekali bahawa dia tiada kena mengena dengan lelaki dalam video intim tersebut. Beliau juga meminta supaya perkara ini dihentikan segera kerana ia amat memalukan.

Harap artikel ini dapat memudahkan para pembaca faham bahawa cikgu ini tiada kaitan langsung dengan video tersebut.

KREDIT : AwattSyeikhh Network

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*