Akhir Zaman! Dua gadls berusia 15tahun dithan selepas cubaan mer0 gol seorang IeIaki

Dua remaja perempuan masing-masing berusia 15 tahun terpaksa dit ah an pihak polis selepas didkwa cuba m3 r0 g0l seorang lelaki yang di kenali sebagai Iman. Remaja perempuan yang di kenali sebagai Puteri dan Alia itu didkwa telah men c4 bvl ke h0 rm4 tan lelaki tersebut.

Iman yang baru berusia 14 tahun dikenali sebagai pelajar pandai dan kacak di sekolahnya telah membuat laporan polis di Balai Polis Menado, Indonesia pada malam kemarin.

Menurut laporan menado.com dimaklumkan pada awalnya Puteri dan Alia mengajak mngsa untuk berjalan-jalan sebelum pulang ke rumah Puteri ketika orang tuanya tiada di rumah

Setibanya di rumah, Puteri telah men g4 jak m4 ngsa untuk berbual-bual didalam rumahnya, mangsa yang tidak tahu niat sebenar Puteri mengikut saja kehendak kekasihnya itu.

Ketika berbual, Puteri dan Alia cuba m3 r4 ba-r4 ba mangsa sehinga ke bahagian sv l1t, namun mngsa cuba me la w4n dan menghentikan kelakuan dua remaja itu tetapi Puteri dan Alia semakin menjadi-jadi sehingga me m4 ksa mngsa untuk mem bvka seluar.

Katanya dalam kejadian itu mngsa dan puteri sempat tarik menarik se lvar hingga ke m4 lvannya ter lv ka dan ber d4 rah akibat terkena zip seluar, Iman berjaya melarikan diri dan melaporkan kejadian itu kepada ibunya sebelum membuat laporan polis.

Ketua Polis Manado Humas AKP Rolly mengatakan, berdasarkan siasatan awal, Puteri sempat mem bv ka baju Iman dan memaksanya untuk melakukan hu bv ngan in t1 m tapi tidak berjaya kerana Iman melawan, katanya.

Sumber ā€“ apa cerita tv

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*