Demi Mencari Rezeki, Penghantar F00dpanda Gendong Tongkat Naik Motor Untuk Hantar Pesanan

Demi mencari rezeki yang halal bukanlah satu perkara yang mudah. Pelbagai cbaran dan dug4an tersendiri dirasai oleh setiap insan yang ingin mencari sesuap nasi demi kelangsungan hidup dan keluarga.

Peng0rbanan demi mencari pendapatan sudah tentu satu jlhad yang sangat besar buat setiap insan yang gigih mencari rezeki.

Gendong tongkat bawa motor

Hal ini terzahir menerusi beberapa foto yang tular di media sosial dan dikongsikan oleh laman Facebook Penang Kini yang memperlihatkan seorang penghantar makanan F00dpanda sedang menunggang motosikal sambil menggendong tongkat.

Ikat dibelakang badan

Gambar tersebut berjaya diperoleh semasa penghantar makanan sedang berhenti di lampu isyarat. Jelas kelihatan dua tongkat diikat di belakang badan bagi kemudahan untuknya berjalan nanti.

Hebat anak muda

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian warganet yang rata-rata meninggaIkan pelbagai komen.

Mereka mendoakan agar runner F00dpanda tersebut terus dimurahkan rezeki dan urusannya dipermudahkan. Hal ini kerana kegigihannya dalam mencari rezeki amat mengagumkan dan harus menjadi teladan buat semua.

Semoga dipermudahkan urusan

BORAK DAILY / SURAT KABOR

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

1 Trackback / Pingback

  1. Walaupun Badan Tak Sihat Sepenuhnya, Rider Tetap Jalankan Kerja Dengan Tongkat - Kartel Dakwah

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*