(Video)’Adik Yusuf Dijumpai Sempurna, Macam An4k P4tung…’ Abang Ceritakan Waktu Kej4dian

Port Dickson: “Kej4dian berlaku sekeIip mata, saya tidak smpat cari adik,” kata Umar Khalish Azidie Fadzly, 10, yang kehiIangan adik bongsunya, Yusuf Khalish, 3, dalam kebak4ran rumah mereka di Kampung Teluk PeIandok, Batu 12 di sini, semalam.

Menurutnya, sebelum kej4dian, dia tidur di ruang tamu bersama seorang lagi adiknya, Arman Khalish, 8, dan hanya menyedari berlaku kebak4ran apabila terasa ba.hang pnas.

Katanya, dia menjerlt ‘rumah terbkar’ sekuat hati yang mengjutkan Arman Khalish; ibu mereka, Marlia Junaidi, 36; nenek, Khalsum Bakri, 67; dan datuk, Junaidi Abd Ghani, 63, yang menghldap angln ahm4r.

“Apabila sudah keluar, saya lihat Yusuf tlada dengan kami dan ketika itu baru sedar dia masih di dalam rumah.

“Tak dapat nak buat apa-apa kerana ap1 sangat ma.rak dan hanya tunggu bomba sampai,” katanya yang piIu dengan pemerg1an Yusuf Khalish dan akan merindu keletah manja kanak-kanak itu.

Khalsum pula berkata, sebelum kej4dian dia dan Marlia berada di dapur untuk memasak makanan tengah hari dan tersntak apabila mendengar jerltan cucu.

Katanya, mereka segera melihat ke ruang tamu dan nampak ap1 sedang mar.ak.

“Saya segera membawa keluar suami yang berada dalam bilik dibantu anak dan membawa bersama cucu. MaIangnya arwh tlada bersama dan kami tldak sempat untuk menyel4matkannya,” katanya.

Dalam pada itu, Ketua BaIai B0mba dan Penyel4mat Teluk Kemang, Mohd Kamal Mohd Timar berkata, mngsa ditemui sempurna dan kelihatan seperti an4k p4tung apabila ditutupi pakaian di dalam bilik.

“Kawasan bilik itu mvsnah tetapi mngsa tldak cede.ra atau meIecur. Apabila pemer1ksaan dibuat, dia disahkan mninggaI dunia,” katanya yang tldak menolak kemungkinan malngsa Iemas kerana as4p.

Jnazah Yusuf Khalish sel4mat dikebvmikan di Tanah Perkburan Islam Kampung Teluk PeIandok.

Video:

Sumber: hm via live24view

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*