Diva AA Mengh1na 2 Anak Dato Seri Vida Yang Telah Tiada. Sebab Kenapa Sampai Begitu Sekali Diva AA Marah Didedahkan

Usahawan terkenal, Datuk Seri Vida atau mesra disapa DSV meluahkan rasa kesal terhadap tindakan pengacara Azwan Ali yang dianggap mengh1na cara kem4t1an dua orang anaknya serta memb4kar minyak wangi yang diberikan oleh DSV.

Perkara itu dikongsi DSV menerusi sebuah video di akaun Instagram miliknya buat tatapan umum.

Potongan kata-kata yang diungkapkan Azwan turut dimuatkan dalam video tersebut.

“ Go to hell! Pergi m4mpus denganmu! Anak dua dah m4mpus, dah rentung kau tak insaf-insaf!

“ Padanlah kau kahwin je kau bercera1, kahwin je cera1,” kata Azwan.

Menurut DSV, dia sedih kerana Azwan telah mengaitkan dua anaknya yang sudah men1nggaI dun1a.

“ Saya rasa sangat sedih, kenapa anak saya yang telah tiada itu diperkotak katikkan, dikaitkan dengan keb4karan, bakar minyak wangi saya.

“ Dia telah libatkan anak-anak yang telah pergi disebabkan tragedi keb4karan, saya tak boleh tidur disebakan stress, orang yang masih hidup boleh lagi kita minta maaf,” ujarnya dalam video berkenaan.

Dalam pada itu, DSV turut tersinggung dengan Azwan yang menyentuh soal peribadinya yang telah gagal dalam rumah tangga.

“ Saya sangat terasa dia kata saya kahwin dan cerai, siapa dia untuk menghukum orang seperti itu,” tambahnya.

View this post on Instagram

SY TAK TAHU MENAHU MCM MANA ARRANGEMENT KATANYA SURPRISE dia dtg Ingatkn caKAP2 mcm retis lain Promo naik pentas . Smpai bakar2 perfume sy.. Shawl yg diberi Sampai SUMPAH SERANAH Berkali kali.. Nasib baik @kacak_._ cuba tenangkan sy Ya Allah.. kuatkanlah semangatku Tak kuat bila hina2 arwah anak saya Bila tenGok api Bakar perfume pula kat rumah terbakar.. kawasan sampah.. hinanya Perfume tu 😰😰😰 @perfumedsv_hq . . Saya habis berjuta.. demi buat yg berkualiti UNTUK SEMUA ORANG MERASA… .Tapi dia.BUAT SEOLAH TAKDE NILAI . Di saat banyak permintaan banyak N sy panggil iqbal @ahmadiqbalzulkefli Supaya kedepankan lg.. @perfumedsv_hq Takpe.. saya yakin.. syg semua bagi sokongan . SUPPORT SAYA YE 😭😭❤️ @perfumedsv_hq

A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Namun setakat ini, isu pembayaran tersebut masih belum dijelaskan dengan terperinci dari pihak DSV.

KOMEN NETIZEN

Allaahuuuu.. kurang ajar sgt AA niii. Dah kenapa dia tuu. Jgn layan dia sgt dato. Sabar n berserah kpd Allah. Org nampak dah situ dia bukan sebaik manusia. Mem4ki bagai. Moga dato n keluarga dikurniakan kesabaran yang tinggi utk mengharungi semua nii. Baik nya anak teruna dato. Lembutnya dia. Kasi reda mamanya. Dato sabar yaaa

Ujian itu indah hadapi semua ujian itu Walaupun p3rit dan s4kit dan Jangan mengaIah apa yang orang lain cakap dan kuat kan diri sendiri. Saya doa kan dato kuat kan semangat dan banyak besabar atas ujian Allah swt amin!!!!

AjaI m4ut jodoh semua ketentuan Allah. Siapa kita mnyalah qada Allah. Knp perlu ungkit kem4tian itu. Sedang anak itu dah jadi Ahli syurga. Kita tak tahu dimana kita. Berhentilah mnghin4. Berhenti melukakan hati Manusia kerana itu d0sa yang Allah catat. Allah maha mngetahui apa yang terbaik buat h4mbanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: GEMPAK

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*