Engku Emran Dan Laudya Sah Bercerai. Kata Kata Terakhir Bella Buat Ramai Sayu

Teka-teki mengenai kertakan rumah tangga pelakon Laudya Cynthia Bella, 32, dan Engku Emran, 45, akhirnya terjawab apabila mereka dilaporkan telah bercera1i.

Laudya yang mengesahkan pencera1an mereka menerusi sebuah video yang dimuat naik di insertlive.com berkata, mereka berdua telah mengambil kata sepakat untuk berp1isah secara baik.

Kata Kata Laudya

” Saya ingin menjelaskan bahawa kami berdua sudah sepakat untuk berplsah secara baik. Sudah bebagai usaha yang kami lakukan dan ini adalah takdir Allah, rumah tangga kami hanya sampai di sini.

” Segala proses juga kami lalui dan saat ini semuanya sudah selesai,” kata Laudya.

Tambah beliau, selama perkahwinan bersama Engku Emran yang juga merupakan bekas suami kepada pelakon Erra Fazira itu, dia mendapat banyak sekali kebaikan dan hikmah serta pembelajaran.

” Dua tahun beliau menjadi suami saya, banyak sekali kebaikan, hikmah dan pembelajaran yang saya dapat. InsyaAllah, hikmah, pembelajaran dan semua yang saya dapat ini boleh saya jadikan bekal, boleh saya simpan untuk saya menjadi wanita InsyaAllah yang jauh lebih baik lagi,” kata Laudya.

Sebelum itu, Laudya dan Engku Emran telah melangsungkan pernikahan mereka pada 8 Sepetember 2017.

Aktres yang terkenal daripada Indonesia ini mengambil keputusan untuk tinggal di Malaysia bersama suaminya.

Pertama Kali dihidu peminat

Keretakan hubungan pasangan ini yang masih belum dikurniakan anak mula dihidu media dan peminat sejak hujung tahun 2019 apabila mereka tidak lagi berkongsikan gambar bersama di media sosial.

Sebelum ini Emran dan Erra telah bercera1i pada 18 Februari 2014 yang lalu dengan tal4k satu setelah mendirikan rumah tangga selama tujuh tahun.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*