Eyra Hazali Akui Mengalami Gangguan Emosi Selepas Ada Netizen Doakan Dia Supaya Keguguran

Eyra Hazali mendedahkan mendapat respond negat1f daripada segelintir netizen selepas berkongsi berita kehamilannya.

Kata Eyra lagi, ada yang sanggup mendoakan supaya kandungannya guugur.

“ Tujuan saya umum keham1lan kerana mahu berita gembira ini keluar daripada mulut saya, bukannya dari orang lain. Tak sangka pula pengumuman ini mendapat maklum balas negat1f.

“ Ada yang tak suka hingga mendoakan perkara tak baik terhadap kanduungan. Kalau saya ceritakan semuanya, mesti ramai yang terkejut.

“ Antara komen yang paling teruk diterima selepas membuat pengumuman tersebut adalah ada yang menganggap saya terlalu gembira dan akan guugur tak lama lagi.

Dalam pada itu, pelakon utama drama Mr Grey akui perasaannya agak terganggu dengan komen-komen yang ditinggalkan di media sosial.

“ Kasihan bayi saya, belum lahir lagi sudah menerima kecaman netizen. Tak dinafikan, emosi saya terganggu apabila membaca komen tetapi saya tak balas.

“ Malas nak layan dan saya biarkan sahaja. Lebih baik saya fokus kepada kandungan saya.

“ Selalunya suami akan baca komen terlebih dahulu, Mana-mana komen tidak sesuai dan berunsur negatif, dia akan sekat sebelum saya baca

“ Walhal, saya sudah tahu lebih awal, cuma berpura-pura seperti tidak tahu. Dia sering pantau komen kerana saya selalu menjadi mangsa serangan netizen sejak kami berkahwin.”

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Sumber Gempak

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*