Angkara Duit Insurans Suami, Wanita Kena Ftnah KhaI wat Dengan Suami Sendiri. Yang Buat Ftnah Pun Bukannya Orang Lain

Dalam rumah tangga, pastinya ada turun naik. Ujian yang datang memberikan kekuatan buat pasangan untuk mengeratkan lagi cinta mereka.

Namun apabila diduga dengan sesuatu yang tak dijangka, pastinya ada diantara mereka memilih untuk menarik diri demi kebahagiaan orang sekeliling.

Kena ftnah khaI wat, dalam rumah sendiri dengan suami sendiri

Hal ini dikongsikan seorang wanita di Facebook apabila dia diftnah orang seseorang sehingga ditngkap khaI wat dirumahnya sendiri bersama suaminya yang OKU.

Perkara itu menjadi lebih aneh apabila keluarga mertua yang sebelum ini mengabaiikan anak mereka yang terlantar sakit tiba-tiba turut sama ada di malam tersebut apabila dia dibawa ke pejabat agama kerana ditduh ā€˜berkhaI watā€™.

mohon jangan kecam pejabat agama, dia hanya jalankan tugas, biar dia jalankan siasatan

Posted by Siti Rohayu on Tuesday, May 5, 2020

Tiba2 datang tanya duit insurans

Menurutnya lagi, keluarga mertuanya dikatakan merancang pelbagai helah untuk memisahkan mereka berdua. Kemuncaknya apabila mereka turut serta berada di tempat kejadian semasa dia ditngkap dan ingin membawa suaminya balik ke pangkuan keluarga.

Lebih memedihkan mereka tidak henti-henti bertanyakan perihal duit insurans suaminya yang sebelum ini mengalami kmalangn sehingga tidak berdaya seperti sekarang.

Akan failkan pnceraiian

Susulan daripada kes itu, wanita tersebut dikatakan akan menfailkan penceraiian kerana sudah tidak mampu menanggung drita akibat diftnah.

Kisah pernah tular

Kisah mereka yang pernah tular sebelum ini sehingga menarik minat pengarah drama memgadaptasikan perjalanan hidup mereka kini akur dengan desakan sekeliling sehingga terpaksa mengambil keputusan yang sangat sukar ini.

Bulan mulia harap ada sinar buat sis

Susulan daripada perkongsian tersebut, warganet mulai tampil mempertahankan wanita itu daripada fitnah yang dilemparkan. Mereka juga berharap agar wanita tersebut serta anak-anak dapat bertahan dan pastinya ada kebenaran disebalik hal yang berlaku.

Pertahankan hak sendiri sis

Sampai hati buat macam tu

Terbaru Siti Rohayu muat naik video terbarunya, dia meminta agar orang ramai tidak menghntam pejabat agama kerana mereka hanya menjalankan tugas berikutan mendapat lap0ran daripada seseorang.

Jadi, dia meminta agar memberikan pihak tersebut ruang untuk menjalankan siasatan diatas apa yang berlaku.

Siti Rohayu

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*