Terhiburr, Abang DD Perli G0longan Kyangan Yang Suka Rentas Negeri. lni Wwancara Beliau

Bagi yang a.ktif dalam media sosial terutama dalam YouTube, channel Dd Chronicle ini tidak perlu lagi diperkenalkan kerana rata-rata pengguna sudah mengenali siapa beliau.

Didi Sulaiman, 40, atau lebih dikenali dengan Dd Chronicle ini sebenarnya sudah lama berkecimpung dalam dunia Youtuber, tetapi bermula 2015, beliau lakukan secara s.erius.

Pelbagai c.ontent telah disediakan oleh beliau di channel youtube miliknya, Dd Chronicle dan kemuncak nama beliau dikenali ketika beliau melakukan satu video p.arodi berkisahkan ‘Siapa Muhyidin’ yang dilaungkan oleh seorang gadis yang menyertai satu perhimpunan sebagai tanda p.rotes selepas k.erajaan berubah.

Sejak itu, beliau seakan-akan memahami apa cita rasa masyarakat di Malaysia dan Dd Chronicle tidak toleh ke belakang lagi, beliau terus memperbanyakkan video berkisahkan p.arodi dalam channel YouTube miliknya bagi tatapan orang ramai.

I.su rentas negeri dalam kalangan golongan kenamaan, selebriti dan instaf.amous baru-baru ini menc.etuskan perbualan h.angat dan perb.alahan antara netizen di media sosial.

Ia berlaku susulan tular gambar dan video yang menunjukkan mereka berada di luar negeri ketika l.arangan rentas negeri sedang dikuatk.uasakan oleh kerajaan.

Semua pihak tidak kira sama ada pemimpin politik, golongan kenamaan atau rakyat biasa adalah sama di sisi undang-undang. Jika laksanakan (l.arangan rentas negeri), sepatutnya sama rata jangan ada VIP yang boleh dan rakyat biasa tak boleh.

Justeru itu menerusi perkongsian yang terbaru, DD Ch.ronicle telah memuat naik satu rakaman video parodi wawancara bersama pakar rentas negeri.

Bersama Pakar Rentas Negeri

Reaksi Orang Ramai

Apa yg dia cakap itu yg terp.endam dalam hati ramai org tapi x b.erani nak pe.rli cam ni.

Hahahahahahahhahaaaaaaa….gud job !!! sgt m’anjirrrr…melangkawi negeri 9 kat nilai 3 la best… ade carpet…pegi ke kedai membeli cincau…haaaaa…sambung laaaaa.

Betul betul blagak en sirat ni hahhahahhahahah adoiiii harap menonton la org org kayangan diluar Sana bhahhahahahha.

Sirat pulak haritu tu adil bin saksama…tidak m.arah sgt kt sirat tu P kedai beli cincau….aduhai.. ingt hbis dh.

Perghhh,terbaik lah Dd meNilai kalini.Patut meLangkawi dengan sebekas nyanyian menusuk kalbu macam aritu.

T.akut lak nak tanyo apo ado kek seromban 5 lak yoo.

Sumber/Kredit : ONLINE MALAYA

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*