“Harap Dapat Balik, Semoga Hari Ni Lebih Baik” Awal Ashaari Hadapi Satu Dugaan Untuk Mengacara Sebelum Malam Anugerah Juara Lagu 34

Pelakon dan pengacara Awal Ashari bimbang tentang keadaan dengan kondisi dirinya yang berdepan dengan dugaan hilang suara menjelang Anugerah Juara Lagu ke 34 (AJL34) malam ini.

Awal berk0ngsi perkara tersebut menerusi ruangan Insta St0ry di akaun Instgramnya malam tadi.

“ Harap sangat dapat balik suara bila bangun nanti. Sepatutnya kena rehat sepanjang malam tapi sesi latihan habis jam 1.30 pagi.

“ Tak pernah saya rasa tak berguna sewaktu melakukan sesuatu yang saya suka. Tetapi sewaktu latihan tadi sangat…

“ Tak boleh boleh nak bayangkan saya tak kasi seratus peratus usaha kepada Sherry dan Haziq. Harapnya malam ini segalanya akan jadi lebih baik. Insha-Allah,” tulisnya.

Bagaimanapun dalam perkembangan terbaru, Awal menyatakan suaranya semakin baik selepas mendapatkan rawatan doktor.

“ Suara macam dah ada sikit, masih b4tuk. Terima kasih kepada Datin Marliah dan Datuk M.Nasir sebab arrange kan personal d0ktor untuk memperbaiki suara saya, jadi harap-harap hari ini akan jadi lebih baik,” ujarnya menerusi Insta St0ry hari ini.

Terdahulu, Awal Ashaari merupakan hos AJL34 dan program tersebut akan disiarkan secara langsung dari Axiata Arena Bukit Jalil malam ini.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber: mstar

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*