Terbongkar! Aliff Syukri ‘kantoi’ anaiiya orang yg kesusahan. Wanie yang dulu dikatakan Aliff tolong sampai boleh jalan semula, tampil jelaskan perkara sebenar

Pastinya anda masih ingat dengan seorang gadis berusia 23 tahun yang tulqr apabila dia mengalami masalah obeslti dengan memiliki berat lebih 200 kilogram.

Seperti yang diketahui ramai, usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri telah tampil untuk membantu gadis berkenaan dalam usaha untuk menurutkan berat badan.

Sebelum ini rata rata netizen percaya bahawa Wanie berjaya berjalan disebabkan oleh produk kurus Dato Aliff Syukri.

Hari ini semuanya terbongkar, Wanie telah membuat satu sidang media untuk memberitahu bahawa diri dia telah diainaya oleh pihak Dato Aliff Syukri.

Didalam LIVE sidang media tersebut wanie bersama peguam telah memberitahu bahawa selama ini dia tidak pernah memakan produk kurus Aliff Syukri.

Wanie sebenarnya menjalani pembedqhan usus dan disebabkan itu dia boleh berjalan. Ini semua telah dirancang oleh pihak Aliff Syukri sendiri.

Apa yang ntizen nampak di media sosial sebenarnya tidak benar.

Ada beberapa perkara lagi yang diajukan oleh Wanie dan peguam beliau terutama bagaimana Wanie telah diabaikan tidak seperti apa yang pihak Dato Aliff janjikan.

Setakat ini tiada apa apa kenyataan dibuat oleh pihak Dato Aliff Syukri lagi. Peguam Wanie telah menghantar satu surat tuntutan kepada pihak Aliff Syukri.

Sila Saksikan Video Penuh Dibawah:

KOMEN NETIZEN:

“Nmpk mcm dia nk dptkn bntuan brterusn utk dia dn keluarga dia. Kenapa nk sedih, brsyukrlh dgn apa yg ada.. Xkn nk harapkn bntuan org brterusn.”

“Tk kira la sapa yg tolong utk kuruskan badan, diri sndri msti nk berusaha juga,jaga makan, buat senaman, dan skrg kita semua tk tahu crita sbenar nya, apa yg brlaku, smpi buat sidang mcm ni.”

“Selalunya lps buat operate perut ( Bariatic bypas klu tk salah) kena pergi folow up check up dan senaman di hospital, dan kena jaga makan juga.”

Perkara ini boleh diselesaikan tanpa perlu naik ke mqhkamh pun sebenarnya. Kami dari Kualalumpur Viral mengharapkan yang terbaik untuk Wanie jangan bersedih ya ..

Kredit: Utusan Online / AwattSyeikhh Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*