Ini Punca Sebenar Rider Foodpanda Perempuan Tarik Balik Report Lepas Kena Tendang

TINDAKAN seorang lelaki menndang penghantar makanan wanita hingga terjtuhh dalam satu kejadian di Bandar Puteri Puchong, di Serdang, semalam telah mengundang protes kumpulan berkenaan.

Susulan kejadian itu, sekumpulan penghantar makanan dilihat berkumpul di hadapan premis berkenaan melakukan protes terhadap perbuatan lelaki terbabit.

Punca laporan ditarik balik

Mengikut update terbaru daripada akak foodpanda yang kena trajang tu, rupanya akak ni dah tarik balik repot. Sebab lelaki ni nak repot geng2 foodpanda yang lain u.gut dia. Akak ni tak nak tengok kawan2 sekerja dia susah. Dia sanggup bek0rban…

Tapi kalau benar dkwaan akak food panda tu, boleh ke polis tu ‘setel’ masalah macam tu je tanpa ambil apa-apa tindakan undang2? Semoga perkara ni dapat diselesaikan dengan cara yang lebih baik mengikut lunas undang2.

T3rajang rider perempuan

Terdapat dua video yang tular, video pertama memaparkan rakaman CCTV, menunjukkan lelaki terbabit dilihat beberapa kali men3ndang rider wanita itu sehingga terjatvh.

Posted by SI LABU on Tuesday, May 19, 2020

Muka sudah viral!

Manakala, video kedua pula dirakam oleh saksi kejad1ian, memperlihatkan lelaki tersebut

Selain video itu, turut tular di laman sosial adalah video lelaki yang didakwa men3ndang wanita berkenaan dipercayai dirakam penghantar makanan lain.

“Akibat kejadian, lelaki terbabit menunjukkan isyarat lvcah sebelum bertindak menolak mngsa.

“Mngsa turut dit3ndang sebanyak tiga kali di bahagian pinggang menyebabkan dia jatvh,” katanya.

Menurutnya, susulan kejadi1an itu mngsa membuat laporan polis di Balai Polis Puchong untuk tindakan lanjut.

“Kedua-dua individu berkenaan sudah dirakam keterangan dan pengadu bersetuju untuk menyelesaikan kes berkenaan secara baik serta menarik balik laporan polis yang dibuat,” katanya.

Lelaki terajang perempuan

Lelaki yang terajang rider Perempuan tu Sumber Nagawa Sun#PDRM

Posted by Bawah Bayu on Tuesday, May 19, 2020

Mahu memotong kereta yang hendak membuat pusingan U

Polis sedang menjalankan siasatan berhubung kejadian perselisihan faham antara seorang wanita penghantar makanan dengan seorang lelaki di Bandar Puteri, Puchong, dekat sini, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Ismadi Borhan, mengesahkan pihaknya ada menerima satu laporan berhubung insi1den itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

“Kita sudah memanggil kedua-dua pihak untuk dirakam percakapan dan hasil siasatan mendapati kejadian itu berpunca daripada salah faham. Tiada sebarang kec3deraan dialami oleh kedua-dua pihak dilaporkan dalam kejadian itu.

“Kertas siasatan sedang dilengkapkan dan kita meminta semua pihak bertenang serta tidak mengeluarkan sebarang komen yang boleh mem3cahkan keamanan dan mendatangkan kegusaran awam,” katanya dalam satu kenyataan.

Beliau berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Kes3ksaan.

Difahamkan, insiden kira-kira jam 4 petang itu berlaku apabila wanita menunggang motosikal terbabit dikatakan mahu memotong kereta dipandu lelaki berkenaan yang hendak membuat pusingan U di Jalan Puteri 9/1, Bandar Puteri, Puchong, sehingga didakwa membabitkan k3kasaran.

Dua rakaman video, termasuk satu daripada kamera litar tertutup

MUSANGVIRAL

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*