Mereka Ini Jngan Dilupakan Kerana Bergadai Nyawa, Tungkus Lumus Cuci `Airport` Untuk Cegah K0r0nav1rus

Sejak daripada isu Koronavirus mula menular, seluruh negara kini mengambil langkah berjaga-jaga untuk mengelakan penyebaran wabak dari Wuhan itu.

Bukan sahaja petugas kesihatan memikul tanggungjawab mengawal gejala wabak Wuhan, malah para pekerja di lapangan terbang juga kini sedang bertungkus-lumus melakukan pembersihan sebagai langkah mencegah virus.

Pekerja pembersihan tungkus lumus cuciĀ airport

Umum sedia maklum, antara kawasan yang paling berisiko adalaha di lapangan terbang kerana disitulah tempat keluar masuk pelbagai jenis orang dari serata tempat, termasuklah dari China.

Justeru, tugas dan tanggungjawab para pekerja pembersihan membawa impak yang besar dalam masyarakat kita. Dapat dilihat daripada yang dikongsikan, kesemua kawasan dan peralatan dicuci bersih.

Hargai jasa pekerja pembersihan, rata-rata netizen menzahirkan rasa terima kasih kepada semua petugas yang bekerja keras menjalankan tanggungjawab, demi membendung penularkan wabak dari Wuhan itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Penang Kini

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*