‘Kau Tnya Sbelah Pihak Saja Pastu Kau Pergi Post’ MichaeI Ang Bengang Dgn AIiff Syukri Dan Bagi Ayat Pedas

Michael Ang berang apabila terdapat individu yang dilihat seolah-olah cuba melaga-lagakan dua pihak dengan berkongsi laporan cerita yang dianggap sebagai berat sebelah.

Lebih terkilan, Michael, 44, berkata, tndakan tidak bertanggungjawab itu melibatkan hal orang yang sudah mn1nggaI dnia.

” Salam semua. Apa punya bod#h manusia sekarang. Sila la padam semua posting n selesai kan hal ni secara berdepan. Jangan la buat kat SO S1AL platform! Aku sedih dan kesian kat arwh. Tanah tu merah lagi! Anyway to my followers. I luv u all dan kau orang jangan la buat benda-benda macam ni!

Itu status dimuatnaik oleh Pengarah dan penerbit Michael Ang yang merujuk kepada isu yang sedang hangat diperkatakan sejak semalam yang menarik perhatian warganet.

Meskipun tidak menyatakan dengan jelas kepada siapa luahannya itu ditujukan, namun semua maklum bahawa Michael menuding jari kepada individu yang terlibat dalam isu Aliff Syukri, Ali Puteh dan balu Allahyrham Abam Bocey

” Sepatutnya, tanya balu dia, kemudian tanya adik dia, kalau dia kena mengena dengan keluarga itu. Ini buat satu (pihak) sahaja, lepas tu post (di media sosial), semua orang dah salah anggap.

” Kau janganlah tanya sebelah pihak, kau tanya dua belah pihak dan baru kau pi post video, kau buat rumusan. Ini tidak, kau tanya sebelah sahaja, kemudian lagi sebelah bergduh.

” Sekarang semua netizen yang sokong kau akan cakap kau betul, yang sana sokong dia, akan cakap kau yang salah. Kan benda bod#h ni melaga-lagakan orang, bukak a1b semua,” katanya menerusi satu video yang dimuat naik di Instagram miliknya.

Perkongsian Michael itu kemudian menerima pelbagai respons dalam kalangan pengikutnya yang mana rata-rata bersetuju dengan apa yang diutarakannya itu.

Walaupun tidak menyebut sebarang nama dalam posting tersebut, video berkenaan dikatakan mempunyai kaitan dengan isu kntrovrsi melibatkan antara usahawan Datuk Seri Aliff Syukri dan pelawak Ali Puteh.

Rata-rata warganet memberikan reaksi yang pelbagai. Ada yang bersetuju dengan Michael Ang yang seakan bengang dengan AIiff Syukri kerana tiada etika kewartawanan dalam menemubual seseorang.

Namun seharusnya isu ini dibincangkan secara dalaman antara Ali Puteh dan balu Allahyrham. Selesai cara baik, bermaafan dan kekalkan ikatan kekeluargaan.

Terdahulu Aliff Syukri memuat naik video yang disiarkan secara langsung menerusi laman sosial Facebook miliknya ketika membuat kunjungan ke rumah balu pelawak Abam, Nor Hidayah Mohd Ali.

Bagaimanapun, video tersebut menimbulkan kekecohan apabila ia menyentuh isu berkaitan peninggalan harta.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Kredit: gempak

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*