Kejadian AIiff Aziz Kena BeI4sah, BeIIa Mula Buka MuIut Tentang Sakit Sebenar AIiff Aziz

PELAKON dan penyanyi, Bella Astilah tidak menolak untuk menerima semula b3kas suaminya yang juga penyanyi, Aliff Aziz.

Bella berkata, dia terima sekiranya itu adalah jalan terbaik untuk anak mereka Mohamad Ayden Adrean.

“ Kalau itu yang terbaik untuk Ayden, saya terima dia semula walaupun orang akan bercakap macam-macam,” katanya.

Bella yang ditemui di sidang media Anugerah Meletop Era 2020 (AME2020) berkata, dia sendiri tidak pernah membenc1i Aliff.

“ Hubungan kami baik-baik saja. Saya sendiri tak pernah membenci dia. Mengenai status hubungan kami, kami simpan dulu atas permintaan keluarga. Tapi, apabila sudah tiba masanya, kami akan kongsikan,” katanya.

Bella juga berkata, dia percaya bahawa perp1sahan antara dia dan Aliff banyak mengubah Aliff menjadi orang yang lebih baik.

“ Saya susah nak dekat dengan lelaki lain. Saya percaya, perpisahan itu mengajar dan mematangkannya. Saya percaya apa yang berlaku, banyak mengubah dia.

“ Saya tak mahu meletakkan harapan 100 peratus. Sekarang, saya cuma ‘go with the flow’,” katanya.

Bella juga kerap membawa Ayden untuk bertemu bapanya di Singapura.

“ Dalam sebulan, ada beberapa kali saya akan ke Singapura dan setiap kali itu juga saya akan mencuri waktu untuk membawa Ayden bertemu dengan Aliff.

Aliff Kena Buatan

“ Di sana, Aliff sebenarnya sedang sak1it. Keluarganya sedang berusaha mencari alternatif untuk mengvbatinya. Saya pun hanya mampu berdoa supaya semuanya dipermudahkan,” katanya.

Ditanya mengenai saki1t yang dialami Aliff, Bella memaklumkan bahawa bekas suaminya itu berdepan dengan perkara mist1ik.

“ Apabila dirujuk kepada ustaz, kami dimaklumkan bahawa ada orang yang tidak berpuas hati dengan Aliff dan inginkan dia sak1t sehingga menjadi g1ila.

“ Saya sendiri pun terkejut kerana dalam zaman sekarang pun, masih ada lagi benda-benda sebegini. Saya pun tak tahu apa yang perlu dilakukan.

“ Kalau sak1it dari segi fizikal, mungkin kita boleh bantu tapi apabila sak1itnya membabitkan perkara gha1ib, sedikit sukar untuk mencari penawarnya,” katanya.

Terbaru, Ayden tersenarai dalam senarai Top 20 untuk kategori Si Cilik Meletop di AME2020.

Aliff Aziz kena beI4sah pulak

KETIKA bekas isterinya, Bella Astilah menyatakan kesediaan untuk menerimanya semula hari ini, Aliff Aziz sekali lagi mencetus kontrovers1i apabila video dia dipukuI seorang lelaki pula tular.

Beberapa minggu lalu, turut tular video memaparkan Aliff bertngkar mulut dan hampir bergadvh di hadapan restoran di Singapura.

Dalam kejadian terbaru ini, Aliff didkw4 mencetuskan kekecohan apabila bergaduh di kaki lima sebuah restoran dipercayai di Singapura.

Menerusi video yang dimuat naik di Twitter, Pio Dhurjana hari ini, Aliff yang memakai singlet putih dan berseluar pendek berwarna biru dilihat terbabit dalam pergadvhan.

Dalam kejadian itu, Aliff dipvkul bertubi-tubi oleh seorang lelaki sebelum melarikan diri.

ALIFF (kiri) bergaduh di hadapan restoran di Singapura.

Difahamkan, Aliff dalam keadaan mabvk sehingga mencetus pergadvhan di tempat awam. Bagaimanapun, pergadvhan itu dapat dileraikan sebelum pihak berkuasa berada di tempat kejad1ian.

Orang ramai yang berada di tempat kejadi1an turut membantu memapah Aliff beredar dari situ.

Video pertama yang dimuatnaik mencecah 22,000 tontonan dan lebih 600 ulang ciap.

Bagi video kedua pula ia ditonton lebih 13,000 pengguna laman sosial itu.

p/s: Semoga segala urusan mereka sekeluarga di permudahkan demi anak yang tercinta

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : hmetro

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawap Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*