Kek Perkahwinan Zahirah Macwilson & Aiman Curi Tumpuan, Turun Dari ‘Langit’ Persis Kayangan

Selepas berteka-teki selama ini, pasangan pelakon Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza akhirnya selamat bergelar suami isteri pada 20 Februari yang lalu. Majlis resepsi kemudian telah berlangsung di Glam Hall Damansara pada keesokan harinya.

Namun, apa yang paling mencuri tumpuan adalah rekaan kek perkahwinan pasangan ini yang lain daripada yang lain persis di kayangan. Cantik sungguh!

Kek ala-ala lampu chandelier

Kek 7 tingkat yang tergantung di tengah dewan ala-ala lampu chandelier itu merupakan hasil karya lilylolacakes dan idea pembuatan kek ini mengambil masa selama 3 tahun sebelum direalisasikan pada majlis resepsi pasangan merpati dua sejoli itu.

Difahamkan juga, kek yang tergantung indah seperti ‘chandelier’ di dewan pada malam resepsi itu langsung tidak disedari oleh Zahirah dan Aiman sehinggalah kek itu diturunkan dari atas untuk dipotong oleh pengantin.

Kek dari ‘langit’

‘Kek dia terbalik’

Keunikan dan reka bentuk kek yang luar biasa itu sememangnya menarik perhatian tetamu yang hadir dan pengguna media sosial.

Rata-rata daripada pengguna media sosial kagum melihat kreativiti dan tidak kurang juga ada di antara mereka seakan-akan tidak percaya cara kek itu dipersembahkan dengan posisi yang terbalik. Tidak ketinggalan, mereka turut berseloroh dengan memberi lucu sambil memuji keindahan kek tersebut.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Sumber: OhBulan, Lilylolacakes, CST Production, Yiyieeen

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*