Kenapa Buat Begitu Dekat Abang Rlder Tu. Rakaman Detik Detik Kena Tmpar. Ini Punca Sebenar Diberitahu

Bermacam d.ugaan yang dihadapi penghantar makanan bukan sahaja berdepan dengan cuaca panas dan hujan, tetapi juga kerenah dan s.ikap orang di sekeliling juga baik pelanggan mahupun v.endor.

Vldeo yang ters.ebar sejak beberapa jam lalu telah membawa resp.ons negatlf dengan c.acian netizen terhadap rakaman tersebut.

Disebabkan satu kes.alahan kita sanggup berg.aduh dan bert.umbuk. Apakah kita terlupa untuk saling mengh.ormati atau tidak tahu apa erti berkasih-sayang?? Apatah lagi untuk berterima kasih. Sebab itulah islam mengajar kita untuk bertoleransi iaitu ber.tolak ansur mana berlebih atau terkurang, dihalalkan sahaja.

Rakaman Di Dalam Kedai

Akal w.aras dan sifat t.olak ansur dididik agama tidak memungkinkan terc.etusnya pergelutan, sekali gus mengab.aikan rasa sayang menyayangi sesama kita.

Akhirnya Ini Punca Sebenar Diberitahu

Reaksi Orang Ramai

Sama lah, sekali makan dkat pd tunggu sejam tk sampai sampai sekali den dh p.anas jumpa owner baru tau rupanya dia punya tukang masak ade sorang je so tkleh go memang lambat…nak aje aku m.akikan dia kalau dh tau tkde orang jngan nak terhegeh² bukak kedai…kang tk memasal cust m.arah.

Aduhh..tinggi btol kes.abaran rider ni, kalu kena kt aku mmg dh xde ssesa.bar rider ni aku rasa.

Rider tu bagus klau dibuat suami ,relax s.abar jer dia walau dah kena penmpar kt muka Xde plk terus mengelu.pur Kat situ nak bls balik.Semoga ada kea.dilan utk abg Rider ni dan dimurahkan rezekinya berkali ganda .

Ehh gang, bukan akak tu yg lepuk, laki baju hitam yang berl.indung di belakang perempuan menjalankan p.ukul c.uri2 tu yg lepuk. Tu la tu.. J.urus petaka m.inda ke enam, hali.lintar puteh sepantas kepala pantas.

R.eport polis..kena buat cara u.ndang2…klu nak berg.aduh kat situ boleh tetapi takkan selesaikan m.asalah.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : KitaReporter via Online Malaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*