Lagi Pghinaan Terhadap Ag0ng dan Raja Melayu ‘Raja takdak dau lat, makan duit haram’

Nampaknya media sosial terus disalahguna untuk mengh1na dan memf1tnah Ag0ng dan Raja-raja Melayu sehingga menimbulkan kemrahan orang Melayu.

Terbaru, seorang individu yang menggunakan nama ‘Sharil Chain’ telah memuat naik status memftnah YDPA makan duit h4ram selain turut memak1 hamun dengan perkataan yang kurang s0pan.

Dia juga berani mencabar pihak p0Iis supaya bertindak dengan segera ke atasnya seolah-olah dia tidak takut dengan undang-undang.

Berikutan itu, netizen meminta supaya pihak berkuasa menyiasat kes ini dan membawa individu tersebut ke muka pengadilan.

Jika didapati bersalah, dia perlu dijatuhi hukuman yang keras supaya ianya menjadi pengajaran kepada orang lain supaya menjaga institusi beraja di negara ini.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Sumber: cempedakcheese,facebook

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*