Lama Berdiam Diri, Akhirnya Isteri Buka Mulut. Permintaannya Sangat Menghibakan Buat Siapa Yang Mencari Long Tiger

Sebelum ini kisah L0ng Tiger pernah menjadi bualan wargamaya apabila kelantangannya di media sosial banyak menimbulkan k0ntr0vrsi.

Beliau yang berusia 31 tahun dan merupakan pemastautin sementara dari Mynmar itu turut dikatakan mengetuai pertubuhan Melayu dan mempunyai ramai pengikut di sekitar Bukit Gambir, Johor.

Gara-gara kelantangannya itu sedikit demi sedikit latarbelakang dan salasilahnya di korek wargamaya sehingga menyebabkan isu berkaitan dirinya menjadi bualan hangat di laman sosial.

Oleh kerana terdapat banyak desakan daripada orang awam, pihak p0Iis terpaksa mengambil tindakan dan membuka kertas siasatan sehingga menyebabkan beliau dithan.

Perkara ini sedikit sebanyak memberi kesan kepada keluarganya sehinggakan isterinya baru-baru ini mengeluarkan kenyataan agar beliau diberi ruang dalam menghadapi ujian yang amat berat di bulan Ramadhan.

“Cukup2 lah PM fb saya cakap bukan2, sampai ada yang mendoakan yang bukan2 untuk anak saya. Anak saya tak bersalah, dia kecik lagi, dia baru nak kenal dunia”

“Walau macam mana pun sy masih tak malu mengaku suami sy sebagai suami sy, buruk mana pun dia syurga sy tetap dibawah telapak kaki dia”, katanya melalui akaun fb Nur Kasih.

Tambahnya lagi, Restoran Abang Viral itu lah satu-satunya punca rezeki beliau anak beranak dan berharap agar tiada pihak yang bertindak untuk menyekat rezekinya.

“Saya memang takde hak nak halang sesiapa untuk b0ik0t restoran saya, rezeki ajaI dan jodoh semua telah ditetapkan. Saya masih ada anak kecil yang mahu dibesarkan, berhentilah beri tekanan kepada kami”, tambahnya lagi.

Beliau turut memohon kemaafan daripada semua pihak yang terkesan akibat kekhilafan beliau dan suaminya selama ini dan mendoakan semua agar berada dalam rahmat dan lindungan Allah SWT.

Baru-baru ini beliau turut mengongsikan sebuah video yang memaparkan kenangan antara mereka berdua yang sedikit sebanyak menyentuh perasaan penonton.

Vid sedih isteri long tiger😥

Vid sedih isteri long tiger

Posted by Berbual Sambal on Sunday, May 3, 2020

Ramai yang memberi sokongan dan mendoakan agar beliau terus tabah menjalani kehidupan yang penuh liku.

“just nak bagitau org yg kcam kat komen tu semua adalah ahli syurga .. yg hlna anak kecik dia tu adalah ahli syurga .. mereka tu paling sempurna .. mereka tu tak ada sebesar zarah pun d0sa ..

Kan ALLAH bagi mereka buat kerja Allah untuk hkum manusiaa .. so wahai bini dgn anak kecik long tiger .. korang sekeluarga je ahli neraka .. mereka semua tu ahli syurga”, tulis Balquies Faeez.

Diharapkan isteri Long Tiger terus tabah menghadapi dugaan yang mendatang. Kepada mereka diluar sana, Long Tiger telah menerima hkman akibat perbuatannya, janganlah kerana suami, anak dan isterinya turut dihukm.

Kita Steady

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*