Gntung Kotak lklan di Belakang, Glgih JuaI Keropok Lekor Nak Cari Dult Untuk Kahwln

Sekiranya seorang Ielaki sudah sa.yang kepada pasangannya, mereka sanggup berk0rban apa saja dan berusaha bersungguh-sungguh asalkan dapat mengumpul waang demi menghaIalkan kekasih hatl yang diclntainya.

Peng0rbanan itu kadang-kala terpaksa menvntut seorang leIaki untuk membuang rasa maIu dan melakukan apa yang termampu seperti usaha seorang lelaki ini yang tular di media sos.iaI.

Menerusi perkongsian oleh seorang individu dikenali sebagai Faezy Iskandar di Twitter, dia memuat naik dua keping gambar menunjukkan seorang pemuda yang glgih mencari rezekl untuk membina masjld.

Sambil menalki motosikal, pemuda itu menggntung sekeping kotak di belakang badannya dengan tertera lklan mnjval keropok lekor kerana ingin mencari dult kahwln menyentuh emosl ntizen.

Moga dipermudahkan urusan abang cari dult kahwln

Usaha tersebut merupakan suatu yang kreatlf kerana pemilik memberitahu tujuannya secara jelas kepada orang ramai sekaligus menarik perhatian pIanggan untuk mmbelii.

Menurut info, pemuda itu mnjval di kawasan Putrajaya, Cyberjaya, Bangi dan Desa Pinggiran Putra.

Malah, rata-rata warganet turut memuji usaha pemuda berkenaan kerana mencari rezekl yang halal untuk berkahwln dengan penuh keberkatan. Kami mend0akan semoga urusan pasangan ini untuk berkahwln dipermudahkan. Amin ya Rabb.

SUMBER/KREDIT: Twitter @faezy_iskandar

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*