Macam Kebetulan! Rupanya Sajat Prnah ‘BERJ0GET’ di Tempat Yang BerIaku Letupan

Semalam dunia dikejutkan dengan Satu Ietupan telah meng3garkan pusat bandar Beirut, Lubnan hari ini telah memsnahkan beberapa bangunan yang berada di sekitar bandar negara tersebut.

Menurut saksi kejadian, hampir ratusan orang mengalami kecderaan dan menyebabkan keadaan hospital setakat ini sesak dengan mngsa letvpan.

Anggota penyeIamat dan orang ramai khuatir dengan mngsa yang masih terperngkap di bawah timbunan bangunan yang rntuh tersebut.

Menurut Menteri Kesihatan Lubnan berkata sebuah kapal yang dipercayai membawa bunga ap1 meletvp di pelabuhan, walaupun ukuran letvpan yang didengar di seluruh negara tersebut menimbulkan kecurigaan di mana mungkin disebabkan oleh s3rangan r0ket atau peIedakan bahan mudah terb4kar. Perbuatan tersebut diklasifikasikan sebagai sengaja atau sebaliknya.

Sajat Pernah Bergelek Lagu Arab Atas Bot  Tayang ‘Aset’ di Beirut

“ Kat sini la dulu pondan yg berbikini tu gelek² atas kapal kan ? Pondan tu sentuh kaabah . Kaabah ditutup , pondan tu pegi beirut , beirut meletup . Macam kebetulan pulak” – netizen

Hasil penelitian video lama, Sajat memang pernah berada di Beirut

Nak kata pakai span,nak kata apa pun kata lah.

“ life must go on…. hack!!!!! nak kata pakai span,nak kata apa pun kata lah..mana kala minta tips,bagai untuk cantik kat saya!! siapa nak tip cantik ,kulit cantik,body cantik!! ada product baru!!bagus uols!!! wait and see”

Dalam video ini kelihatan dia menari tarian ala arab, bergelek sambil menunjukkan susuk tubuh yang menawan sambil berpakaian seksi, sudah lali dengan kecaman dan troll netizen mengenai jantinanya, dia sekarang dah tak peduli apa yang orang lain nak kata.

Sajat sebelum ini pernah berada di Beirut, bila diperhatikan di laman Instagramnya Ajramjat, dia macam tengah sibuk membuat satu penggambaran. Tapi tak pastilah penggambaran apa. Untuk produk agaknya

Bagaimanapun komen untuk posting ini telah ditutup, mungkin nak enjoy dia punya holiday kot. Kalau lihat percutiannya ini bukan calang-calang. Ini memang percutian mewah.

“ Arabian know and accepted my beautiful”

Sajat juga sebelum ini pernah dikatikan dengan pandemik Covid sehingga penutupan Masjidil Haram di Mekah selepas beliau pulang menunaikan Umrah

Jadoss Keh1langan Pak Cik

Turut terkesan adalah teman lelaki usahawan selebriti Nur Sajat yang dikenali sebagai Jadoos yang berasal dari Beirut.

Menjawab komen salah seorang pengikutnya di laman Instagram, Sajat memaklumkan bapa saudara Jadoos antara yang menjadi mangsa nahas kejadian.

“ Jadoos Alhamdulilah, cuma pak cik dia ada yang meninggal di tempat kejadian,” tulisnya.

Sejak lewat petang semalam, tular rakaman video yang menunjukkan letupan awal dengan kepulan asap tebal serta api marak menjulang dan menggegarkan bangunan di sekitar ibu kota.

Pada masa sama, kedengaran jeritan penduduk yang bergegas menyelamatkan diri di dalam restoran dan dari balkoni kediaman masing-masing.

Kebanyakan daripada mereka menyangkakan kejadian berpunca daripada gegaran kuat gempa bumi.

“Manusia Terbang”

Dalama perkembangan terkini, tular pula gambar yang disangkakan burung terbang, rupanya manusia yang mIambung ke udara ak1bat dari k3san letvpan

Sama ada kebetulan atau tidak, semoga Sajat menginsafi diri dari membuat perkara-perkara yang tidak berm0ral yang boleh memberi contoh yang tidak baik kepada anak-anak muda

TRENDING SANGAT

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Artikel dan penulisan di dalam ini juga tidak melambangkan pendapat peribadi pihak kami.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*