Majlis Kahwln Bertukar Jadi Mjlis Doa Tahlil, Gadis Ini Pergi Buat Selama nya Sehari Sebelum Bernikah

Tiada seorang pun yang tahu tentang perjalanan hidup kita melainkan Tuhan. Sudah semestinya soal aj.al, jodoh dan rezeki telah ditetapkan oleh-NYA sejak azali lagi.

Namun, tiada siapa juga boleh menyangka bagaimana akan berakhirnya kehidupan yang kita sedang jalani sekarang.

Seperti telah yang berlaku kepada seorang gadis ini yang sepatutnya akan berni.kah dengan bakal suami tetapi tidak kesampaian apabila dia pergi menghadap Ilahi buat selama nya sehari sebelum dinikahkan.

Segala persiapan perkahwinan sudah siap dilakukan

Menurut laporan, segala persiapan majlis perkahwinan gadis itu bersama bakal suaminya telah siap dilakukan. Ianya termasuk pelamin, khemah dan juga makanan yang akan dihidangkan untuk para tetamu yang hadir.

Gadis berkenaan difahamkan akan melangsungkan majlis pernikahan di rumahnya pada Isnin (30 November) lalu.

Sempat pergi ke rumah bakal suami untuk menghantar baju pernikahan

Bapa gadis itu memberitahu, dua hari sebelum majlis 4rwh sempat menghantarkan baju untuk dipakai oleh bakal suaminya di hari pernikahan mereka. Namun, selepas itu dia mendapat panggilan mengejut daripada rakan 4rwh dan memberitahu 4rwh berada di h0sptal dan tidak sedarkan diri.

Dikatakan mem.inum ra.cun sebelum dimasukkan ke h0sptal

Rakannya ada memberitahu bapa gadis berkenaan bahawa 4rwh telah dimasukkan ke h0sptal dan tidak sedarkan diri kerana meminum ra.cun.

“Saya bergegas ke h0sptal dan sempat berjumpa dengan calon menantu untuk mengetahui perkara sebenar”

“Saya tanya anak saya di mana, dia beritahu di hospital. Kemudian saya tanya, anak saya mi.num ra.cun di mana, dia menjawab tidak tahu,” katanya.

Selepas dira.wat, 4rwh akhirnya mghembuskan na.fas terakhir pada Ahad malam (29 November), sehari sebelum majlis pernikahannya.

Sehingga kini, polis masih menyiasat punca sebenar kejadian berdasarkan hasil be.dah siasat.

Sumber/Kredit : akupapankekunci

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*