Masuk Tiga Hari Abam Tiada, Pusaranya Tak Putus-putus Diziarahi Sahabat Handai

Hari ini, hari ketiga Allahyrham Syed Umar Mokhtar Bin Syed Mohd Redzuan, 32 atau Abam Bocey meninggalk4n dunia4 yang fana. Tanah Perkuuburan Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak tempat dikebum1kan juga tak sunyi dari kunjungan orang ramai yang mengenali Allahyrh4m Abam.

Termasuklah rakan-rakan artis malah insan-insan yang pernah dibantu oleh Abam tanpa sesiapa pun ketahui tak putus-putus menziarahi pusara Abam yang disayangi ramai ini.

Terkini, pelawak, Shahrol Shiro atau nama sebenarnya, Shahrol Azizie Bin Azmi berkongsi momen-momen berada di pusara Abam. Shahrol kelihatan membacakan doa yang masih merah itu.

Turut kelihatan di tempat sama itu, rakan baik Abam, Achey bersama isterinya. Shahrol juga menziarah ibu Abam yang duduk berkerusi roda. Sebak melihat keadaan ibu yang masih sugul dengan pemergian anak yang telah meninggalkannya untuk selamanya.

Shahrol Shiro berkongsi di ruangan instagramnya,

Hidup bukan tentang siapa yang terbaik tapi tentang siapa yang mau berbuat baik.. Kita baik ramai yang sayang..Terima kasih kerana mengajar kami sesuatu yang sangat bernilai dalam kehidupan ini..

Salam takziah buat semua ahli keluarga.. @acheykintangkintung dan @fadbocey jangan patah semangat.. Teruskan berkarya memberikan manfaat buat semua..

Semoga Allahyarh4m @abam_bocik ditempatkan di kalangan golongan orang yang beriman.. Alfatihah

Al Fatihah..

Sebagaimana yang pernah dituturkan oleh Allahyarham, ā€˜orang baik ramai sayangā€™ begitulah seharusnya dipelajari dari kata-kata ini. Teruslah berbuat baik, agar sehingga tiada pun jasa mu masih dikenang orang.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Online Malaya

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*