‘Melekat Ke Dnding Teruss’ Rakaman Si Suaml Ini Disuruh Balik Masa Lepak Dekat Kedai Buat Ramai Terkejutt

Macam mana nak tegur suami yang suka melepak malam-malam tinggal anak bini?.

Fitrah lelaki, suka keluar melepak dengan kawan itu adalah satu nikmat yang tak boleh dibeli. Tambah pula kalau dah jumpa kawan-kawan yang hobi dan minatnya yang sama. Tapi macam mana kalau lelaki yang bergelar suami pergi melepak?.

Adakah suami anda suka lepak malam bersama kawan-kawan, tinggal anak bini tidur seorang diri di rumah dan kadang-kadang, subuh baru balik.

Zaman sekarang, lepak malam-malam dengan kawan-kawan ibarat satu fitrah buat lelaki. Tak boleh kalau tak buat. Tak tenang kalau sehari tak melepak. Lebih-lebih lagi kalau jumpa kawan yang minatnya sama.

Hari-hari main futsal, memancing dan sebagainya. Bagi lelaki, perkara ini bukan satu kesalahan sebab mereka bukannya c.urang atau melakukan d0sa. Namun, seorang isteri yang selalu inginkan suami di sisi sudah pasti akan ‚Äėterasa‚Äô dengan tindakan suami yang suka melepak.

Sebab itu, kedua-dua pihak perlu ada toleransi. Isteri jangan minta suami kurangkan masa lepaknya dengan kawan-kawan, kerana perkara tersebut akan membangkitkan rasa terc.abar dan susah untuk suami mendengar teguran pada saat eg0nya sedang melambung tinggi.

Dan suami, fahamilah hati wanita. Tak salah nak melepak, tapi perlu ke setiap hari?.

Seperti tular satu video di media sosial sejak minggu lepas, dengan lebih 17 rlbu kongsian dibuat, lebih 3 rlbu komen serta hampir 6 rlbu tanda sukaan rata rata netizen terhibur dengan sltuasi yang berlaku ketika lelaki ini sedang melepak bersama rakan rakan beliau.

Hati Mesti Kena Kering

Antara Reaksi Orang Ramai

Hati kena kering hahahahambekkk, Padu siaakkkk skali kne tampor melekat ke dinding trus.

Dia punya hayun bole terbang.. srupa bhai mcm cite tamill.. rajini khan . Sufff..sufff .suff.. vava. Hahahahaha.

Pergghh liibasan tangan gaban tu… Klu normal2 kena tu kompom ttrip mcm gam tu peninBanya.

Bukn hati je kering…bdn pn kerlng,skali l.empang dh planting..kerlng sangat sangat dh ni.

 

SUMBER/KREDIT:ArticleByOM

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*