Berang Tonton Video Ustazah Merangkak, Ini Yang Akan Cikgu Fadli Lakukan Jika Terpaksa

Hari ini dalam sejarah, tidak pernah dibuat sesiapa pun sebelum ini, telah tular sebuah video yang dipercayai dirakam oleh seorang wanita menyuruh ustazah kepada anaknya untuk merangkak mengelilingi kelas di depan murid-murid lain.

Wanita yang dipercayai ibu kepada sorang murid yang didenda sehari sebelum kejadian memaIukan ini berlaku.

Cikgu Mohd Fadli Salleh ternyata ber4ng dengan kejadian itu dan mendkwa video itu ditularkan dengan niat memaIukan ustazah tersebut.

Ini kenyataan penuh cikgu Fadli Salleh mengenai kejadian tersebut.

Ini b1adab. Sangat!

Seorang ibu dipercayai ke sekolah anaknya dan memaksa ustazah merngkak dan merakam video ustazah itu merngkak kemudian menularkan dengan niat memaIukan.

Konon dia telah menang. Konon dia berjaya melindungi anak dia. Konon dia berjaya membalas dend4m kerana anak dia disuruh merngkak sehari sebelum itu.

B1adab g1la!

Perangai macam ini, datang dengan niat buruk kepada ustazah yang mengajar ilmu agama. Memaksa ustazah tu merngkak sambil merakam dan memperlekehkan.

Kau tak suka anak didenda tak payah hantar anak ke sekolah la mak cik. Kau ajar sendiri. Masalahnya kau pun tak pandai nak ajar anak, orang tolong ajar bukan nak berterima kasih, tapi datang nak memalukan pula.

Ustazah tu agaknya panik dan ketakutan. Main ikut sahaja kehendak mak cik hiblis ni. Eh, panas betul hati aku tengok video ni.

Betapa orang tak ada akal datang merendah-rendahkan seorang ustazah yang mengajar mengenal kalam Tuhan. Diperlekeh dan dihina sebegini rupa.

Siapa tahu kes kat mana? Dan tolong mana-mana peguam wakilkan ustazah ini saman maIu dan segala jenis saman yang boleh dikaitkan agar pelaku yang b1adab ini dikenakan tindakan yang paling berat.

Jika ustazah tersebut tak mampu nak bayar kos guaman, aku sudi support. Kes guru/ustazah yang dihina begini secara terbuka tidak boleh lagi dibiarkan berleluasa.

Ini satu pengh1naan yang amat pada adab menuntut ilmu!

P/s : Siapa tahu kes di mana dan kenal ustazah ini, bagitahu beliau saya akan menyokong penuh beliau. Jika perlukan bantuan kos guaman, saya rela keluarkan duit simpanan saya untuk bantu beliau.

Pengh1naan sebegini terlalu a1b untuk beliau dan beliau harus mengambil tindakan. Tolong sampaikan pesan saya ini kepada yang mengenali beliau.

Cikgu Fadli juga menggesa kepada sesiapa yang mengenali ustazah tersebut untuk menghubunginya dan jika perlukan khidmat guaman beliau sanggup mengeluarkan duitnya sendiri untuk membantu ustazah tersebut.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Kredit: Cikgu Fadli Salleh

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

1 Comment

  1. Ya Allah Tak baik betul anak pelajar buat begitu terhadap ustazah tu. Kalau ustazah tu bersalah pun jangan lah begitu terhadap ustazah tu. Bawak berbincang lah.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*