Tak Perlu Utk Saya Dedahhkan Siapa. Nabila Razali Buka MuIut, Ada Rakan Artis ‘Kutvk Belakang’ Persembahan AJL35

Nabila Razali terima terlalu banyak kritlkan dan kec4man hebat di media sosi4l susulan persembahannya pada malam Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) membawa lagu Peluang Kedua. Namun, bukan hanya netlzen tetapi penyanyi berusia 29 tahun itu sebenarnya turut dikec4m individu dikenalinya.

Menurut Gempak, Nabila ‘buka mvlut’ menceritakan tentang rasa kes4l di hatinya apabila mendapat tahu ada rakan artis dalam industri seni yang mengvtuk di belakangnya.

Kesal juga kerana tak sangka, orang yang sama-sama cari rezeki dalam bidang ini, pernah sama-sama duduk semeja, duduk berbual namun dia jugalah yang cakap neg4tif pasal saya.”

Sedangkan kita sama-sama menjadikan kerja ini sebagai periuk nasi, apa salah makan elok-elok? Sebenarnya tak perlu pun menambah minyak lagi.”

Sekarang saya dah tahu siapa kawan, siapa lwan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🥀🥀🥀 (@nabila.razali)

Kata Nabila, dia mahu merahslakan identiti artis tersebut namun berharap apa yang dialaminya itu membuka mata ramai orang untuk sentiasa berfikir sebelum berbicara.

Nabila turut men4ngkls d4kwaan dan desas desus yang mengatakan dia akan berhenti daripada menyanyi kerana apa yang berlaku di pentas AJL35 baru-baru ini.

Tak perlu untuk saya dedahkan siapakah mereka itu. Siapa yang tahu, tahulah. Bukan apa, mereka ini cakap tentang saya seolah-olah begitu mengenali diri ini sejak kecil, tak manislah bukan.”

Tak apalah, harap-harap selepas ini kita semua boleh buka mata dan beringat setiap kali berbicara sesuatu. Adakala kita sebagai manusia bila enak bercakap sampai lupa

Tiada apa yang menghal4ng saya daripada melakukan apa yang disukai. Walau apa pun saya buat, orang tetap akan bercakap.”

Tak mengapa, perkara yang lepas sudah pun terjadi. Apa yang penting terus berjalan ke hadapan sebab kita masih boleh merancang untuk hari esok.”

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit :LM

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*