Nak Pergi Terawlh Ke Nak HaIau Orang Masjld. Rakaman Makclk Pergi Terawlh Buat Ramaii Yg Terkejutt

Solat terawih berjemaah di masjid adalah salah satu ibadah sunat yang sangat sangat dituntut dalam bulan Ramadan.

Tidak lupa juga kpd jemaah yang perlbagai kerenah nya

Selepas terpaksa men.inggalkan solat Terawih sepanjang Ramadan lepas atas kerana pandemlk, ramai yang bersemangat untuk melakukan ibadat itu pada Ramadan kali ini, walaupun dengan PKP yang masih berlangsung di seluruh negara jumlah jemaah yang dibenarkan menyertai solat berjemaah adalah bergantung kepada keluasan masjid.

Tidak ketinggalan juga adalah kaum wanita yang turut ingin merasakan nikmat Ramadan dengan berjalan ke masjid selepas berbuka puasa.

Namun seorang mak cik ini telah menarik perhatian ramai dengan cara yang digunakan untuk pergi solat terawih dalam sebuah video yang dikongsikan di media sosial baru-baru ini.

Video yang tlah dikongsikan oleh pengguna itu menunjukkan seorang wanlta ini yang lengkap bertelekung meluncur menggunakanĀ skateb.oardĀ di atas jalan menuju ke masjid untuk menyertai solat terawih!

Namun oleh kerana kain telekungnya menutupĀ skateboardĀ yang dinaiki, wanita itu kelihatan terapung dalam gelap dengan kaki tidak mencecah tanah.

Ternyata penampilan wanita itu boleh diibaratkan dengan h.antu, sehingga ramai yang mengaku akanĀ lemah lututĀ jika terjumpa dengan mak cik tersebut.

Reaksi Orang Ramai

Nasib makcik ni tak doh kat tempat aku kalau tak assalamualaikum dah lah.

D.asar makcik zaman sekarang… pakai telekung naik skate b.oard.. hahaha

Dia kalau terus kedepan mmg makcik la tuuā€¦tp klu trus terbang ke atas..bukan mkcik dh..tu ponpon.

Paduu makcik, ni dengan imam2 lintang p.ukang lari gini. Mau kne baling ngan selipar.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : hcl via online malaya

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*