“Nama Kedai Pun Dah Seram…” Abang DD Jadi 0wner Yang Tmpar Rider F00dpanda

Banyak perkongsian yang diperoleh menerusi kisah-kisah rider penghantar makanan. Sudah pasti terdapat banyak c.abaran yang perlu dilalui menjadi seorang rider makanan seperti ragam pelanggan, kes.elamatan di jalan raya termasuklah r.agam dan s.ikap pemilik kedai itu tersendiri.

Seperti yang sedia maklum, rider makanan kebanyakannya ingin kejar masa untuk menghantar makanan kepada pelanggan. Apabila waktu ke.muncak, sudah pasti o.rder yang masuk akan bertambah kerana pelanggan hanya akan memilih untuk o.rder secara online untuk elak kes.esakan jalan raya.

Kerja yang nampak r.emeh tapi sebenarnya bermacam c.abaran yang perlu dihadapi, dengan cuaca yang tidak menentu,belum lagi ditambah dengan sikap pelanggan mahupun vendor.

Akhir akhir ini tular satu video memaparkan seorang rider yang telah dit.ampar oleh seseorang ketika sedang mengambil pesanan pelanggan dan ianya telah menarik perhatian Abang DD untuk membuat parodi dari rakaman tersebut.

Bagi mereka yang aktif dalam media sosial terutama dalam YouTube, c.hannel Dd Chronicle ini tidak perlu lagi diperkenalkan kerana rata-rata pengguna sudah mengenali siapa beliau.

Par0di Dari Abang DD

Reaksi Orang Ramai

Selepas saya melihat cerita ini… saya terus keluar rumah Dan men.ampar setiap orang Yang lalu depan saya.

Dd.,vid ni memang kelakar bang. Aku suka bab ta.mpar sesuka hati tu.. Haha.. Aku layan vid ni berulang2.. U the best bro!.

Aku ingat dia nak ta.mpar diri sendiri tadi masa kakak x jumpa straw tu cakap yg ambik oder tu yg baju biru.

Ada jugak lawak2 tengahari ni.. Best la.. Nanti jumpa saya bagi salam pena.mpar.. Bukan kuat pun.. Hinggap kat kl.nik jer.

Ni pesen kedai, masuk2 bukan bagi salam…bagi penampor jerr.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit :ArtikelByOM/FBDDChronicle

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*