Pembayaran Bantuan Prihatin Nasional Akan Bermula Isnin Ini, 6 April 2020 Secara BERPERINGKAT

Permohonan Bantuan Prihatin Nasional akan dibuka pada 1 April 2020. Pastikan anda tidak terburu-buru untuk membuat semakan dan permohonan.

Munurut sumber dari berita TV3, pembayaran untuk bantuan BPN akan bermula hari isnin ini, 6 April 2020 secara BERPERINGKAT. Alhamdulillah, rakyat lega apabila dapat berita ini.

Untuk permohonan, jangan risau ada banyak masa lagi. Portal Rasmi BSH kerajaan mungkin tidak dapat menampung pengunjung portal yang terlalu ramai, jadi tunggu sehingga boleh.

Cara Permohonan Bantuan Prihatin Nasional

Sila ikuti langkah-langkah dibawah tentang cara permohonan Bantuan Prihatin Nasional.

  1. Mula-mula sila pergi ke Portal Rasmi Bantuan Prihatin Nasional disini -> https://bpn.hasil.gov.my/
  2. Kemudian masukkan no Mykad anda.
  3. Masukkan CAPTCHA.
  4. Isikan segala maklumat yang diperlukan.

Mudah sahaja bukan? Sebarkan tentang cara permohonan bantuan prihatin nasional ini kepada mereka yang masih belum tahu lagi.

Semoga kita semua sama-sama dapat bantuan daripada Kerajaan ini dan dipermudahkan urusan harian kita di dalam mengharungi bencana COVID 19 ini.

Jika anda ada soalan atau sebarang kemusykilan, jom join group FB Bantuan Prihatin Nasional. InsyaAllah ramai rakan-rakan yang sudi membantu di dalam group ini. Join di bawah sekarang

Sumber Digitalmukmin

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*